Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Team Leader - Helpdesk

Miejsce pracy: Łódź
9-15-62783
Wynagrodzenie: 11000 - 13000 PLN

Wspieramy rozwój firmy z branży BPO na terenie Łodzi, która tworzy nowy zespół w obszarze wsparcia technicznego z poziomu pierwszej linii. W związku z tym poszukujemy osoby z doświadczeniem w obszarze zarządzania zespołem, która podejmie się nowego wyzwania.

Miejsce pracy: hybrydowo (90% z domu)

Główne zadania na stanowisku:
- koordynacja pracy nowego zespołu na pierwszej linii wsparcia technicznego – 20 osób,
- udział w ułożeniu procesu w nowej jednostce,
- zarządzanie organizacją pracy zespołu,
- dbanie o wysoki poziom realizacji wskaźników,
- raportowanie poziomu realizacji,
- współpraca i wsparcie Senior Managementu.

Wymagania:
- J. angielski - poziom B2;
- doświadczenie w obszarze zarządzania zespołem dedykowanym operacjom z zakresu wsparcia technicznego,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz samodzielność w działaniu;
- nastawienie na współpracę i osiąganie ustalonych celów.

Korzyści:
- Umowa o pracę;
- Ubezpieczenie medyczne;
- Karta sportowa - Multisport;
- Praca zdalna po wcześniejszym szkoleniu - 5 tygodni;
- Możliwość do dołączenia do nowych struktur.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi