#

Team Leader (International Team)

HR Systems Sp. z o.o.

WARSZAWA, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

  • Zarządzanie międzynardowym zespołem 
  • Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów
  • Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym
  • Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów
  • Podział zadań między Konsultantów
  • Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań
  • Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego

Wymagania

 

  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center
  • Min. 6 miesięczne doświadczenie jako Konsultant Call Center poparte bardzo wysoką oceną i dobrymi wynikami
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość innego języka europejskiego będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu oraz technik coachingowych i szkoleniowych z zakresu sprzedaży i psychologii sprzedaży
  • Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Otwartość, proaktywność, poczucie humoru, kreatywność

Oferujemy:

  • Kompleksowe szkolenia
  • Elastyczny grafik
  • Możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich w zgranym i ambitnym zespole
  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV z podaniem w tytule wiadomości nr ref. TM/2017 Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

 

 

 

Prezentacja firmy

HR Systems Sp. z o. o. działa w branży doradztwa personalnego i o... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi