Opis stanowiska pracy
- Zarządzanie międzynardowym zespołem
- Analiza sytuacji bieżącej i wyników na poszczególnych liniach biznesowych oraz podejmowanie działań adekwatnych do wyników analiz oraz postawionych celów
- Motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym
- Administrowanie harmonogramem wykonywania zadań przez Konsultantów
- Podział zadań między Konsultantów
- Bieżące wsparcie merytoryczne Konsultantów oraz weryfikowanie poziomu realizacji zadań
- Raportowanie poziomu realizacji powierzonych zadań do Managera Operacyjnego
Wymagania
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem w Call Center
- Min. 6 miesięczne doświadczenie jako Konsultant Call Center poparte bardzo wysoką oceną i dobrymi wynikami
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość innego języka europejskiego będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność pozytywnego motywowania zespołu oraz technik coachingowych i szkoleniowych z zakresu sprzedaży i psychologii sprzedaży
- Co najmniej dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
- Zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu
- Otwartość, proaktywność, poczucie humoru, kreatywność
Oferujemy:
- Kompleksowe szkolenia
- Elastyczny grafik
- Możliwość rozwoju umiejętności menadżerskich w zgranym i ambitnym zespole
- Atrakcyjne wynagrodzenie
Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV z podaniem w tytule wiadomości nr ref. TM/2017 Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Prezentacja firmy
HR Systems Sp. z o. o. działa w branży doradztwa personalnego i o...
HR Systems Sp. z o. o. działa w branży doradztwa personalnego i oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie:
- Praca tymczasowa,
- Rekrutacja,
- Preselekcja,
- Try&Hire,
- Outsourcingu/ zatrudnienie zewnętrzne,
- Interim management,
- Payroll (obsługa kadrowo-płacowa)
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/11/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta