Firma nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. To także lider w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie.
Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując ponad 4 000 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie i w ramach tych działań firma zabezpieczyła ponad 600 000 domen, zarejestrowanych w nazwa.pl i obsługiwanych na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, komercyjnymi certyfikatami nazwaSSL DV.
Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.
Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując ponad 4 000 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie i w ramach tych działań firma zabezpieczyła ponad 600 000 domen, zarejestrowanych w nazwa.pl i obsługiwanych na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, komercyjnymi certyfikatami nazwaSSL DV.
Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.
Team Leader Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: KrakówUdział w budowaniu i rozwoju działu brzmi jak coś w co warto się zaangażować? Jeśli chcesz się sprawdzić w nowej roli i mieć wpływ na rozwój organizacji – nie wahaj się i aplikuj!
Dlaczego my?
- pełna wyzwań praca w przyjaznej atmosferze
- wdrożenie do pracy poprzez szkolenia
- wsparcie przełożonych i współpracowników
- umowa o pracę (lub inna forma współpracy według preferencji)
- komfortowe biuro w Krakowie
- stałe podnoszenie kompetencji poprzez udział w coachingach i szkoleniach
- możliwość awansu na wyższe stanowiska
- pakiet atrakcyjnych benefitów
- zniżki na usługi nazwa.pl oraz wiele więcej… (m.in. pakiet startowy, cykliczne niespodzianki, imprezy integracyjne)
Kogo poszukujemy?
- znasz język angielski oraz niemiecki na poziomie min. B2 (warunek konieczny)
- posiadasz doświadczenie w pracy w branży Call Center (telefon/czat/poczta elektroniczna)
- znasz rynek usług IT
- stawiasz na realizację wyznaczonych celów
- umiesz efektywnie delegować zadania i monitorować wyniki
- posiadasz doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne
- umiesz budować relację i motywować do pracy w zespole
- cechuje Cię orientacja na zapewnienie wysokiej jakości standardów obsługi klienta
- posiadasz umiejętności przywódcze
- jesteś osobą w pełni dyspozycyjną i zaangażowaną
Jakie będą Twoje zadania?
- tworzenie i rozwój działu Obsługi Klienta
- organizacja i koordynacja pracy podległego zespołu
- monitorowanie pracy podległych konsultantów
- nadzór nad zgodnością działań podległych pracowników
- realizacja planów budżetowych w ramach działu
- odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów
- przygotowywanie raportów
- rekrutacja i rozwój pracowników
Podoba Ci się taka perspektywa? Aplikuj! Prześlij nam swoje CV.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o wypełnienie ankiety rekrutacyjnej online dostępnej po kliknięciu w przycisk APLIKUJ znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów, dostępna jest na stronie ankiety rekrutacyjnej.