#

Team Leader Działu Obsługi Klienta

nazwa.pl- JW

Kraków, małopolskie

nazwa.pl- JW
Firma nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. To także lider w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie.

Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując ponad 4 000 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie i w ramach tych działań firma zabezpieczyła ponad 600 000 domen, zarejestrowanych w nazwa.pl i obsługiwanych na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, komercyjnymi certyfikatami nazwaSSL DV.

Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.

Team Leader Działu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Kraków

Udział w budowaniu i rozwoju działu brzmi jak coś w co warto się zaangażować? Jeśli chcesz się sprawdzić w nowej roli i mieć wpływ na rozwój organizacji – nie wahaj się i aplikuj!

Dlaczego my?

  • pełna wyzwań praca w przyjaznej atmosferze
  • wdrożenie do pracy poprzez szkolenia
  • wsparcie przełożonych i współpracowników
  • umowa o pracę (lub inna forma współpracy według preferencji)
  • komfortowe biuro w Krakowie
  • stałe podnoszenie kompetencji poprzez udział w coachingach i szkoleniach
  • możliwość awansu na wyższe stanowiska
  • pakiet atrakcyjnych benefitów
  • zniżki na usługi nazwa.pl oraz wiele więcej… (m.in. pakiet startowy, cykliczne niespodzianki, imprezy integracyjne)

Kogo poszukujemy?

  • znasz język angielski oraz niemiecki na poziomie min. B2 (warunek konieczny)
  • posiadasz doświadczenie w pracy w branży Call Center (telefon/czat/poczta elektroniczna)
  • znasz rynek usług IT
  • stawiasz na realizację wyznaczonych celów
  • umiesz efektywnie delegować zadania i monitorować wyniki
  • posiadasz doskonałe umiejętności organizacyjne i interpersonalne
  • umiesz budować relację i motywować do pracy w zespole
  • cechuje Cię orientacja na zapewnienie wysokiej jakości standardów obsługi klienta
  • posiadasz umiejętności przywódcze
  • jesteś osobą w pełni dyspozycyjną i zaangażowaną

Jakie będą Twoje zadania?

  • tworzenie i rozwój działu Obsługi Klienta
  • organizacja i koordynacja pracy podległego zespołu
  • monitorowanie pracy podległych konsultantów
  • nadzór nad zgodnością działań podległych pracowników
  • realizacja planów budżetowych w ramach działu
  • odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów
  • przygotowywanie raportów
  • rekrutacja i rozwój pracowników
Podoba Ci się taka perspektywa? Aplikuj! Prześlij nam swoje CV.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o wypełnienie ankiety rekrutacyjnej online dostępnej po kliknięciu w przycisk APLIKUJ znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów, dostępna jest na stronie ankiety rekrutacyjnej.
nazwa.pl- JW nazwa.pl- JW

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi