#

Team Leader działu obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Team Leader działu obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego

Miejsce pracy: Poznań
4-6-57905

Dla Naszego Klienta, renomowanej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko: Team Leadera działu Obsługi Klienta.

Kandydat zatrudniony na tym stanowisku będzie koordynował pracę zespołu Obsługi Klienta. Do codziennych zadań takiej osoby będzie nalezało m.in.:

- Zarządzanie i motywacja zespołu - działu Obsługi Klienta i Sprzedaży
- Czuwanie nad efektywnością procesów oraz ich udoskonalanie w obszarze Obsługi Klienta
- Koordynacja nad przepływem komunikacji działu wewnątrz firmy oraz poza nią
- Wdrażanie procesów obsługi klienta zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1) oraz języka niemieckiego (min. B2)
- Mile widziana znajomość systemu SAP
- Umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja czasu pracy i sprawne analityczne myślenie

Korzyści:
- Możliwości rozwoju zawodowego w firmie z kapitałem zagranicznym
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta sportowa)
- Możliwość wykorzystywania znajomości języka obcego w pracy
- Praca w międzynarodowym, otwartym środowisku, w przyjaznej atmosferze

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi