Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/10/2019.

Team Assistant

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Team Assistant
Warszawa
NR REF.: 1117925

Ciekawa oferta dla osób, które chcą rozwijać się na stanowisku Asystenta/-ki.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży finansowej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystenta/-tki.

Osoba na stanowisku Asystenta/-tki będzie odpowiedzialna za administracyjne wsparcie Dyrektorów Zarządzających, w obszarach zarządzania kalendarzem, koordynacji spotkań, organizacji podróży służbowych w kraju i za granicą oraz koordynowanie wszystkich działań logistycznych z tym związanych. Kluczowymi zadaniami osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie również współpraca z kilkuosobowym zespołem administracyjnym w prowadzeniu bieżących spraw organizacyjnych, edycja dokumentów.

Poszukujemy osób, które posiadają min. 2-3 lata doświadczenia na stanowisku asystenckim, zaangażowanych i lubiących pracę w zespole. Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego, biegłej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny) oraz doświadczenia w organizacji podróży służbowych i zarządzania kalendarzem. Atutami na stanowisku jest wysoka kultura osobista, dojrzałość i pozytywny stosunek do pracy oraz dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, Power point).

Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, możliwość pracy w prestiżowej firmie, atrakcyjne wynagrodzenie. Firma posiada nowoczesne biuro w centrum Warszawy.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
25/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry