Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim oraz polskim, posiadasz pierwsze doświadczenia w pracy w dziale HR i chciałbyś rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Teraz masz szansę to zrobić! Mamy dla Ciebie ofertę w której znajomość języka angielskiego oraz chęć rozwoju to podstawa i początek międzynarodowych znajomości!
Talent Acquisition
Kraków
pracę w międzynarodowej korporacji branży tytoniowej o ugruntowanej pozycji na rynku
poznanie środowiska działu finansów działającego w systemie centrum usług (Shared Service Center) obsługujących kraje Europy
pakiet benefitów (kartę OK SYSTEM, dodatkową opiekę medyczną, dofinansowanie do posiłków, itp.)
pracę zdalną i elastyczne godziny pracy
możliwość rozwoju i zdobywania doświadczeń
umowę o pracę tymczasową z możliwością przedłużenia
wsparcie kandydatów i menedżerów ds. Zatrudnienia w kwestiach związanych z rekrutacją i procesem wdrożenia kandydatów.
przygotowywanie dokumentów, umów oraz zarządzanie danymi w systemie SAP
przygotowywanie standardowych raportów w systemie SAP
udział w tłumaczeniu i przeglądzie dokumentów związanych z procesami HR firmy
proaktywne i kompleksowe wykonywanie codziennych zadań
biegłej znajomości języka angielskiego oraz polskiego (C1) - warunek konieczny
wykształcenia wyższego
bardzo dobrej znajomości narzędzi MS Office
komunikatywności i multizadaniowości
zaangażowania oraz umiejętności analitycznego myślenia
dostępności w pełnym wymiarze czasu pracy (od poniedziałku do piątku)
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?