Kompleksowa obsługa klientów w kanale internetowym na platformie Amazon (pomoc w doborze produktów, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem itp.
bieżąca analiza rynku z uwzględnieniem działań konkurencji w obszarze e-commerce
przygotowanie raportów i analiz w zakres działań handlowych oraz informacji z rynku
koordynowanie reklamacji i zwrotów
Współpraca z działem marketingu w zakresie działań na Social Media (Facebook, Instagram)
Nadzór i przygotowanie dokumentacji dla działu księgowości
znajomości języka niemieckiego,
umiejętności obsługi komputera
umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu,
umiejętności analitycznego myślenia.
samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy
doświadczenie w e-commerce w sprzedaży na platformie Amazon min. 5 lat
Wiedza nt.optymalizacji mechanizmów sprzedaży
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
wiedza z zakresu trendów rynkowych w obszarze e-commerce i narzędzi wspierających sprzedaż
determinacja w dążeniu do wyznaczonych celów, kreatywność i samodzielność w działaniu
Umowa B2B
ADLER Europe Group to grupa marek ADLER EUROPE, CAMRY PREMIUM, M... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.