Opis stanowiska pracy

Wymiar etatu: pełny.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem kuchni i koordynowanie zespołem;
  • zapewnienie najwyższego poziomu jakości potraw w punktach gastronomicznych hotelu oraz usług bankietowych i cateringowych;
  • organizacja pracy działu kuchni, w tym zarządzanie, szkolenie i motywowanie pracowników działu;
  • przygotowywanie posiłków zgodnie z recepturami i standardami;
  • opracowywanie karty menu oraz menu konferencyjnego i bankietowego;
  • kontrola produktywności działu kuchni, stanów magazynowych (w tym przeprowadzanie inwentaryzacji), racjonalne gospodarowanie towarem oraz nadzór nad gospodarką materiałową;
  • odpowiedzialność za food cost hotelu;
  • zarządzanie kontraktami z dostawcami, koordynacja procesu zamówień i dostaw towarów;
  • zapewnienie rentowności działalności gastronomicznej; uzyskiwanie zaplanowanych wyników finansowo- ekonomicznych;
  • nadzór i kontrola nad systemem HACCP;
  • porządzanie kosztorysów i receptur;
  • przygotowywanie i analiza wymaganych raportów; nadzór nad dokumentacją gastronomiczną oraz nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów;
  • uczestniczenie w przygotowywaniu programu inwestycyjnego i przygotowaniu planu marketingowego;
  • optymalizacja wyniku: maksymalizacja przychodów/ minimalizacja kosztów;
  • identyfikowanie potrzeb szkoleniowych pracowników oraz przygotowywanie okresowych planów szkoleń;
  • przeprowadzanie procesu rekrutacji pracowników kuchni;

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie gastronomiczne i wysokie umiejętności kulinarne;
  • udokumentowane, minimum dwuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku Szefa Kuchni, Zastępcy Szefa Kuchni lub Szefa Zmiany;
  • umiejętność zarządzania zespołem, w tym: motywowania zespołu, szkolenia nowych pracowników, kontroli i rozliczania czasu pracy;
  • znajomość współczesnych trendów w gastronomii;
  • umiejętność przygotowania dużych imprez gastronomicznych;
  • znajomość j. angielskiego umożliwiająca komunikację dla potrzeb zawodowych;
  • bardzo dobra znajomość kuchni polskiej i międzynarodowej;
  • znajomość systemów kontroli jakości i czystości (HACCP);
  • aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych;
  • umiejętność kalkulacji cenowych i prowadzenia ewidencji gastronomicznej;
  • dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu;
  • sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie;

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego
  • pracę w prestiżowej instytucji

Prezentacja firmy

CENTRUM OBSŁUGI ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
31/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Catering / Gastronomia, Praca Kadra zarządzająca, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi