#

Support Specialist with German

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Support Specialist with German

Miejsce pracy: Warszawa
1-26-53547
Wynagrodzenie: 5800 - 6500 PLN

Dla naszego klienta, miedzynarodowej organizacji finansowej, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:

Support Specialist with German.

Obowiązki:

- Zapewnienie wsparcia telefonicznego i e-mailowego w zakresie obsługi klienta, w tym zapytań finansowych, odpowiadanie na pytania dotyczące produktów oraz udzielanie odpowiedzi na podstawowe pytania techniczne;
- Niezależne przetwarzanie wszelkiego rodzaju wniosków od klientów, partnerów i stron trzecich, zgodnie z wymaganiami SLA i jakości;
- Aktualizowanie systemów w celu odzwierciedlenia zmian kontraktów, w tym aktywacji nowych usług i zmian statusu klienta;
- Konfiguracja oraz utrzymanie nowych i istniejących klientów w systemach, zgodnie z SLA, procesami i wymaganiami jakości,
- Wsparcie operacyjne oraz wdrażanie nowych produktów i usług,
- Aktywne uczestnictwo i współpraca przy projektach,
- Rozwiązywanie problemów, w razie potrzeby, eskalujących do zespołów wsparcia technicznego

Wymagania:
- Preferowane wykształcenie wyższe
- Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta
- Znajomość pakietu MS Office
- Biegła znajomość języka niemieckiego, angielskiego oraz polskiego

Korzyści:
- Praca od poniedziałku do piątku między 8-16 lub 9-17
- Prestiżowa lokalizacja 20 m od linii metra w samym centrum Warszawy
- Karta lunchowa
- Dofinansowanie do transportu miejskiego
- Kursy językowe
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi