#

Support Engineer

ALTEN Polska

Tczew, pomorskie

ALTEN Polska
Wiele możemy napisać o tym, jaką firmą jest ALTEN Polska i dlaczego warto z nami współpracować. Cenimy jednak Twój czas, więc chętnie opowiemy Ci o tym na rozmowie rekrutacyjnej.

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy ALTEN skupiającą na całym świecie ponad 28 000 wybitnych specjalistów z dziedziny Inżynierii oraz IT, którzy realizują najbardziej innowacyjne projekty technologiczne dla naszych Partnerów biznesowych (najnowsze samoloty pasażerskie? Jasne! Zaawansowane systemy dla największych korporacji? Oczywiście! To może jeszcze przemysł kosmiczny? Cóż…tak!). Zespół, który tworzymy, to profesjonaliści, którzy z zaangażowaniem i znajomością potrzeb rynku codziennie udowadniają, iż grupa ALTEN jest światowym liderem usług konsultingu inżynieryjno-technologicznego. W pracy bardzo ważna jest dla nas atmosfera, którą sami tworzymy. Zależy nam na dzieleniu się wiedzą, otwartości oraz pomysłowości.

Support Engineer

Od: ALTEN Polska
Miejsce pracy: Tczew

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: Od 3 do 5 lat

Wykształcenie: Wyższe licencjackie

Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Kontrola jakości, Praca IT - Programowanie / Analizy

ALTEN Polska

We are member of French ALTEN Group present in 25 countries around the world and employing over 34,000 engineers and IT specialists. Since 1988 we deliver advanced IT systems for well-known brands, develop medicine and the renewable energy industry. ALTEN innovates aero and cosmonautics, trains, electric and autonomous vehicles, and even space rockets. We are currently looking for Support Engineer who will join our team. 

Responsibilities:

  • Provide an effective second line application support
    and incident management service to R&D users on the applications above.
  • Build strong working relationships with Level 3 support teams, users, colleagues and suppliers to ensure that the support service operates smoothly.
  • Manage all support tickets efficiently and in line with defined support service.
  • Take ownership of incidents and liaise with the appropriate parties until the incident or problem has been resolved.
  • Manage escalations to third party suppliers or colleagues.
  • Build a knowledge base in support issues/activities and share knowledge of support related activities with colleagues and other teams.
  • Contribute to the evolutive maintenance of the applications above.

Technical skills & experiences:

  • Understanding of GIT source code management
  • Understanding of Engineering and IT basics
    (network, infrastructure, operating systems...)
  • Good knowledge of Agile methodology
  • Ability to work with a team.
  • Nice to have: knowledge of Python language,
    How API/Rest API works, SQL.

Other qualifications:

  • Degree in Engineering.
  • 3 years of experience
  • Good English verbal and written skills.
  • Good analytical skills to resolve problems/issues and determine appropriate solutions.
  • Good communication skills 

 

We offer:

  • Stable and long-term cooperation
  • Certification and training opportunities
  • Possibility to choose type of contract (B2B also)
  • Benefit package (MultiSport card, Medicover, MyBenefit)
  • Unlimited growth and development opportunity
  • Relocation support & relocation package
ALTEN Polska

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi