#

Supply Chain Specialist with French

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Supply Chain Specialist with French

Miejsce pracy: Wrocław
5-1-71055-3

Dla naszego Klienta w Łodzi poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowisku:

 Supply Chain Specialist z j. Francuskim  

Lokalizacja: Łódź

Kluczowe Obowiązki:

- Dbanie o poprawność danych podstawowych w systemie ERP.
- Zapewnienie ciągłości dostaw wymaganych towarów i materiałów oraz informowanie o wszelkich problemach z zaopatrzeniem, które mogą stanowić zagrożenie lub mieć wpływ na działalność biznesową.
- Pomoc i wsparcie w przypadku przychodzących zapytań i problemów związanych z procesem zakupowym (głównie e-mail, MS Teams).
- Efektywna komunikacja i utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, dostawcami i współpracownikami

Wymagania:
- Dobra znajomość języka francuskiego (min. C1) oraz języka angielskiego (min.B2).
- Dobra znajomość SAP - warunek konieczny.
-
Orientacja na klienta i proaktywne podejście.
-
Doskonałe umiejętności analityczne i organizacyjne.

Korzyści:
- Pakiet benefitów takich jak m.in. karta Multisport, kafeteria MyBenefit.
- Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie.
- Praca w nowoczesnym biurze w centrum Łodzi w godzinach biznesowych.
-
Brak okresu próbnego.
-
Kariera w międzynarodowej firmie.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi