Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
Supply Chain Specialist with English
Miejsce pracy: ŁódźZadania:
• Regularna optymalizacja docelowego poziomu zapasów
• Raportowanie i prezentacja przeglądu braków, kontraktów, popytu i nadwyżki zapasów na lokalizację dla różnych Klientów
• Porównanie zidentyfikowanych kodów materiałowych części zamiennych z dostępnymi zapasami z uwzględnieniem połączeń alternatywnych i zastępczych
• Identyfikacja niezbędnych części zamiennych na podstawie bazy danych
• Dostosowanie do zoptymalizowanego bilansu części zamiennych nowych inwestycji zakupowych
• Wsparcie przedsprzedażowe
Wymagania:
• Doświadczenie min. 2-4 lata w dziale łańcucha dostaw/logistyki/planowania produkcji/części zamiennych etc.
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2+)
• Zdolności analityczne, umiejętność ustalania priorytetów i szybkiego podejmowania decyzji pod presją czasu
• Dostępność do pracy na pełen etat
Nasz partner biznesowy oferuje:
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia
• Kompleksowy program wdrożeniowy oraz szkolenia doskonalące i kursy językowe
• Codzienną pracę w języku obcym w ciekawym, wielokulturowym środowisku
• Szansę na karierę w międzynarodowej organizacji
• Możliwości rozwoju - ścieżki kariery
• Pakiet benefitów (opieka zdrowotna, Multisport, karta lunchowa, Vouchery etc.)
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę