Supply Chain Specialist (Retail)
Warszawa Supply Chain Specialist (Retail)
Warszawa
NR REF.: 1099011
Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa marka retailowa o rozpoznawalnym brandzie, posiadająca rozległą sieć sprzedaży na rynku polskim.
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy aktualnie Kandydatów na stanowiskoSupply Chain Specialist. Supply Chain Specialist będzie odpowiadać za zapewnienie sprawnego funkcjonowania dostaw i obsługi klienta w sieci - alokację towaru, przesunięcia między sklepami, nadzór nad terminowością dostaw. Do zadań osoby zatrudnionej na stanowiskuSupply Chain Specialist będzie należeć tez kontrola nad obiegiem dokumentów, wprowadzanie danych do systemu SAP, przygotowywanie raportów i zestawień w MS Excel oraz kontrolna nad obiegiem faktur i ich terminową płatnością.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od Kandydatów oczekujemy min. 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w działach alokacji, supply chain lub obsługi klienta, dobrej znajomości języka angielskiego oraz dobrej znajomości SAM i MS Excel.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów pozapłacowych i możliwości dalszego rozwoju w międzynarodowej organizacji.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1099011
Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa marka retailowa o rozpoznawalnym brandzie, posiadająca rozległą sieć sprzedaży na rynku polskim.
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy aktualnie Kandydatów na stanowiskoSupply Chain Specialist. Supply Chain Specialist będzie odpowiadać za zapewnienie sprawnego funkcjonowania dostaw i obsługi klienta w sieci - alokację towaru, przesunięcia między sklepami, nadzór nad terminowością dostaw. Do zadań osoby zatrudnionej na stanowiskuSupply Chain Specialist będzie należeć tez kontrola nad obiegiem dokumentów, wprowadzanie danych do systemu SAP, przygotowywanie raportów i zestawień w MS Excel oraz kontrolna nad obiegiem faktur i ich terminową płatnością.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od Kandydatów oczekujemy min. 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w działach alokacji, supply chain lub obsługi klienta, dobrej znajomości języka angielskiego oraz dobrej znajomości SAM i MS Excel.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów pozapłacowych i możliwości dalszego rozwoju w międzynarodowej organizacji.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.