Reed Specialist Recruitment
Jesteśmy polskim oddziałem, wiodącej na rynku brytyjskim, firmy doradztwa personalnego REED, która prowadzi działania z zakresu profesjonalnej rekrutacji i selekcji od 1960 roku.

W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.

Supply Chain Manager

Miejsce pracy: Aleksandrów Łódzki

Zadania:

- Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowych w zgodności z planami globalnej jednostki biznesowej związanej ze zwiększeniem dostaw z obszarów gospodarek rozwijających się;
- Ustalanie celów związanych z oszczędnościami w kontekście realizacji celów biznesowych;
- Zarządzanie umowami z dostawcami na poziomie lokalnym / regionalnym we współpracy z funkcją zarządzania dostawami przy globalnej jednostce biznesu;
- Bliska współpraca na rynku lokalnym z innymi lokalnymi dywizjami celem wykorzystania synergii;
- Wdrażanie standardów, procedur i narzędzi włącznie z BHP oraz etyką biznesu w zakresie odpowiedzialności;
- Zarządzanie realizacją kwalifikacji dostawców we współpracy z działem jakości;
- Sprawowanie nadzoru nad procesami poszukiwania, wdrażania, rozwoju i oceny dostawców;
- Pełnienie nadzoru nad audytami dostawców;
- Zarządzanie zapasami komponentów;
- Okresowe analizy rynku dostawców, surowców i walut;
- Bieżące monitorowanie realizacji celów biznesowych i wdrażanie ewentualnych działań korygujących zmierzających do realizacji celów;
- Przygotowywanie i zatwierdzanie (we współpracy z innymi działami lub funkcjami wsparcia w razie potrzeby) końcowych wersji umów z dostawcami / usługodawcami do podpisu zgodnie z reprezentacją spółki;
- Współpraca z innymi działami celem optymalizacji dostaw i produkcji;
Przygotowywanie bieżących raportów.

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale łańcucha dostaw bądź w zarządzaniu dostawcami w branży motoryzacyjnej;
- Doświadczenie w zarządzaniu rozwojem i jakością dostawców;
- Dobra znajomość narzędzi stosowanych w SCM;
- Znajomość i doświadczenie z zakresu zarządzania projektami;
- Praktyczna znajomość zasad i narzędzi LEAN;
- Bardzo dobra znajomość procesów Six Sigma;
- Znajomość zasad i przepisów dotyczących handlu międzynarodowego;
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Doskonałe umiejętności negocjacyjne, wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne;
- Motywacja i ukierunkowanie na wyniki;
- Doskonałe umiejętności analityczne;
- Umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o wieloletniej tradycji na rynku.
- Warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności
Pakiet benefitów - prywatna opieka medyczna, karta sportowa, prywatne ubezpieczenie
- Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV: Aplikuj
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Reed Specialist Recruitment

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi