ManpowerGroup Sp. z o.o.

Strategic Buyer Outsourcing

Miejsce pracy: Pabianice, Łódź

Miejsce pracy: Pabianice

Oferta:

  • Szerokie możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego
  • Możliwość zgłaszania i realizacji własnych pomysłów i usprawnień
  • Udział w pracy zespołów projektowych
  • Możliwość udziału i zdobycia nagród w ramach: Programu Motywowania, Programu Kaizen, Współzawodnictwa Polepszeń Jakości (QIC) i Programu Poleceń Pracowniczych
  • Opieka medyczna
  • Dofinansowanie posiłków
  • Karta Benefit System do wykorzystania w wielu ośrodkach sportowo-rekreacyjnych na terenie całej Polski
  • Szeroki zakres świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (np. pożyczki dla pracowników na preferencyjnych warunkach, dodatkowe świadczenia z okazji świąt, imprezy i paczki świąteczne dla dzieci pracowników)

Wymagania:

  • Doświadczenie w zakupach strategicznych, zarządzaniu towarami i dostawcami
  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe w zakresie administracji lub inżynierii biznesowej, zarządzania lub zakupów
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji kontraktowych i wykorzystywaniu kontraktów globalnych
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami, umiejętności analityczne i komunikacyjne
  • Umiejętność zrozumienia zmieniających się potrzeb biznesowych i zdolność do szybkiej adaptacji
  • Umiejętność odczytywania danych finansowych i rozumienie procesów finansowych powiązanych z obszarem zakupów
  • Silna przenikliwość biznesowa i umiejętność myślenia strategicznego
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Otwartość na podróże służbowe na terenie Polski i Europy
  • Mile widziane jest doświadczenie w kierowaniu zespołem zakupów strategicznych/operacyjnych lub chęć rozwoju w tym kierunku
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów EPR, takich jak SAP lub Oracle

Zadania:

  • Nadzór nad zaopatrzeniem dla europejskich oddziałów firmy w zakresie planowania i realizacji programu dostawców strategicznych w wybranej grupie produktowej
  • Tworzenie i odpowiedzialność za realizację strategii towarowej, strategii bazy dostaw i strategii dostawców dla europejskich oddziałów firmy, w celu zapewnienia redukcji kosztów, jakości, zrównoważonego rozwoju, planowania ciągłości biznesowej i dostosowania technologicznego
  • Wdrażanie strategii towarowych dotyczących: wyboru dostawców, zaopatrzenia, wyceny cyklu życia produktu i nadzór nad tymi projektami
  • Zarządzanie bazą dostaw i wdrożenie nowego modelu operacyjnego dla głównego dostawcy
  • Inicjowanie działań dążących do zmniejszenia kosztów i inwestycji, negocjowanie kontraktów
  • Poprawa wydajności kluczowych dostawców i ograniczenie ryzyka związanego z dostawami poprzez ocenę ryzyka i wprowadzanie planów zabezpieczających
  • Ścisła współpraca z zarządem firmy w zakresie zarządzania ryzykiem i kontroli finansowej obszaru zakupów

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi