Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Store Manager

Miejsce pracy: Wrocław
5-23-63284
Wynagrodzenie: 6500 - 10000 PLN

Razem z naszym Klientem, ekskluzywną marką modową, poszukujemy Store Manager, do nowo otwieranego salonu we Wrocławiu.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za otwarcie 3-go w Polsce salonu, nadzór na jego sprawnym funkcjonowaniem i zarządzaniem zespołem sprzedażowym.

Wymagania:
- 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- min. dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny - codzienna komunikacja z siedzibą Klienta)
- bardzo dobre rozeznanie i wiedza z zakresu mody (pasjonat mody)
- umiejętności sprzedażowe i umiejętność dążenia do wyznaczonego celu, zorientowanie na wynik
- zorientowanie na profesjonalną jakość obsługi klienta
- doświadczenie w zarządzaniu, motywowaniu, ocenianiu i szkoleniu zespołu
- wysoka kultura osobista

Korzyści:
- umowa o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze* oraz benefity wynikające z globalnej polityki produktowej
- pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku

*uzależnione od doświadczenia zawodowego i umiejętności Kandydata

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi