Staż w Dziale IT Helpdesk
Kraków, Umowa zlecenieDo twoich obowiązków należeć będzie:
Zgłoś się do nas, jeśli:
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- Udzielanie bieżącego wsparcia oraz diagnozowanie i rozwiązywanie problemów pracowników w zakresie sprzętu, systemów, obsługi komputera, poczty elektronicznej itp.,
- Przygotowywanie sprzętu dla nowych pracowników w firmie,
- Przygotowywanie dokumentacji w dziale,
- Wsparcie w innych, bieżących zadaniach Działu IT Helpdesk.
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Jesteś studentem lub absolwentem szkoły bądź studiów na kierunki informatycznym lub pokrewnym,
- Posiadasz wiedzę na temat komputerów, systemu Windows, narzędzi MS Office, poczty elektronicznej,
- Masz podstawową wiedzę na temat zagadnień sieciowych,
- Chcesz wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie, aby rozwiązywać problemy techniczne współpracowników,
- Potrafisz drążyć tematy do końca,
- Chcesz szukać nowych rozwiązań, a nie tylko pracować w oparciu o utarte schematy,
- Mile widziana znajomość Exchange, Sharepoint Online, OneDrive, Windows Server, zagadnień konfiguracji połączeń VPN, urządzeń sieciowych, technologii wirtualizacji Hyper-V.
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- Płatny staż i elastyczny grafik,
- Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze IT w doświadczonym,
- Szkolenia przygotowujące do pracy i wsparcie opiekuna merytorycznego w okresie stażu,
- Różnorodne zadania i ciekawe projekty w obszarze IT,
- Lokalizację biura przy Centrum Bonarka (wygodny dojazd autem z miejscami do parkowania, autobusem lub rowerem), nowoczesne biuro i niezbędne narzędzia do pracy.
Co lubisz?
Wiemy, że do dobrej pracy potrzebne są odpowiednie warunki. Karta sportowa i opieka medyczna – wszystko to mamy. Czego jeszcze potrzebujesz, by pracowało Ci się komfortowo?