Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Staż Menadżerski

Miejsce pracy: Łódź
9-21-59063

Jeśli sport jest Twoją pasją, lubisz pracować z ludźmi i posiadasz predyspozycje liderskie – to mamy dla Ciebie ciekawą propozycję zawodową.

Nasz Klient – gliwickie centrum logistyczne międzynarodowej firmy działającej w branży sportowej – prowadzi projekt umożliwiający zdobycie wszechstronnej wiedzy i doświadczenia w obszarze zarządzania. Poszukujemy osób zainteresowanych stażem menadżerskim, które docelowo przejmą funkcję menadżera zespołu logistycznego.

Miejsce pracy: Gliwice

Zakres zadań:
- 6 miesięczny staż menadżerski (poznanie procesów logistycznych, współpraca z menadżerami);
- Po stażu objęcie stanowiska Menadżera zespołu logistycznego;
- Zarządzanie pracą podległego zespołu;
- Przygotowanie i wdrożenie planów zatrudnienia;
- Monitorowanie oraz koordynowanie aktywności pracowników;
- Motywowanie zespołu oraz prowadzenie rozmów indywidualnych i grupowych;
- Wdrażanie efektywnych narzędzi zarządczych.

Wymagania:
- Gotowość do relokacji do Gliwic;
- Predyspozycje liderskie;
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne;
- Zdolności interpersonalne oraz samodzielność w działaniu;
- Doświadczenie w obszarze zarządzania (organizacje studenckie, drużyny sportowe, pokrewne);
- Preferowane wykształcenie wyższe.

Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość rozwoju zawodowego wewnątrz międzynarodowych struktur firmy;
- Elastyczne godziny pracy;
- Konkurencyjne wynagrodzenie;
- Przyjazna i sportowa atmosfera pracy;
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (ubezpieczenie medyczne, karta sportowa, zniżki na produkty sportowe, wydarzenia integracyjne).

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi