#

Staż managerski w obszarze logistyki

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Gliwice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Staż managerski w obszarze logistyki

Miejsce pracy: Gliwice
7-24-53520

Jeśli sport jest Twoją pasją, posiadasz predyspozycje liderskie oraz znasz dobrze język angielski – to mamy dla Ciebie doskonałą propozycję.

Dla naszego Klienta, globalnej firmy z branży sportowej, która posiada centrum logistyczne w Gliwicach poszukujemy osób zainteresowanych stażem managerskim oraz dalszą współpracą na stanowisku Kierownika ds. logistyki.

Zakres zadań:
- 6 miesięczne szkolenia pod okiem doświadczonych managerów
- tworzenie budżetu na działania rekrutacyjne
- zarządzanie pracą podległego zespołu (ok. 15 osób)
- koordynowanie aktywności pracowników
- ocena pracownicza
- motywowanie zespołu
- wdrażanie efektywnych narzędzi zarządczych

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. poziom B2)
- preferowane wykształcenie wyższe lub osoby w trakcie studiów
- umiejętności liderskie oraz zdolności interpersonalne
- samodzielność w działaniu
- otwartość na podróże

Korzyści:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- ŚWIETNA ATMOSFERA W MIEJSCU PRACY
- szybki rozwój zawodowy w firmie
- elastyczne godziny pracy
- bogaty pakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne, karta sportowa, zniżki na produkty sportowe, wspólne uprawianie sportu z pracownikami, vouchery na Święta, wydarzenia integracyjne
- międzynarodowe środowisko pracy

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi