Opis stanowiska pracy


Urząd Statystyczny w Szczecinie

Dyrektor Urzędu Statystycznego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

statystyk do spraw realizacji badań statystycznych w Oddziale w Koszalinie

70-530 Szczecin Ul. Matejki 22

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zbiera, gromadzi oraz przetwarza dane statystyczne wpływające do Urzędu
  • Uczestniczy w kontroli logicznej, merytorycznej i rachunkowej sprawozdań i materiałów statystycznych oraz wyjaśnia błędy z jednostkami sprawozdawczymi
  • Realizuje badania ankietowe metodami wywiadu bezpośredniego i telefonicznego
  • Uczestniczy w wypełnianiu makiet tablic publikacyjnych, sprawdzaniu ich poprawności oraz wyliczaniu wskaźników


Warunki pracy


  • Charakter pracy:praca  przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie  wymagająca użytkowania sprzętu biurowego (komputer, kserokopiarka, telefon).

  • Możliwe sporadyczne wyjazdy służbowe i  praca w terenie.

  • Stanowisko pracy znajduje się w Oddziale Urzędu na 2 piętrze. Brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na poziomie parteru.


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.

  • Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie https://bip.stat.gov.pl/ogloszenia/wolne-stanowiska-pracy/urzad-statystyczny-w-szczecinie/ lub według wzoru poniżej.

  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. 

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość organizacji i funkcjonowania służb statystyki publicznej, służby cywilnej
  • Znajomość regulacji prawnych w statystyce publicznej oraz w służbie cywilnej (ustawa o statystyce publicznej, ustawa o służbie cywilnej)
  • Ogólna wiedza z zakresu statystyki
  • Wiedza nt. aktualnej sytuacji społeczno-gospodarczej kraju
  • Myślenie analityczne
  • Znajomość zagadnień ekonomicznych i społecznych
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Dokładność
  • Komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2023-02-09
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Urząd Statystyczny
    Oddział w Koszalinie
    al. Monte Cassino 4
    75-412 Koszalin

    z dopiskiem - Oferta nr 115005

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/02/2023
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi