ManpowerGroup Sp. z o.o.

Station Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Oferujemy:

  • Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w międzynarodowej firmie
  • Działania rozwojowe wspierające realizację celów biznesowych i indywidulanych planów rozwoju
  • Samochód służbowy
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty MultiSport)

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym oraz w zarządzaniu wieloosobowym zespołem pracowników
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu procesami operacyjnymi
  • Realizacja KPI na oczekiwanym poziomie
  • Znajomość języka angielskiego - minimum A2 (w okresie 12 miesięcy od promocji oczekiwany poziom B1)
  • Umiejętność efektywnego planowania i dobra organizacja pracy własnej i zespołu
  • Orientacja na rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętności interpersonalne

Zadania:

  • Pełna odpowiedzialność za operacje w nowym oddziale firmy
  • Efektywne zarządzanie przydzielonymi zasobami
  • Dbanie o osiąganie jakościowych i kosztowych celów oddziału
  • Szybkie i spójne realizowanie procesów i procedur
  • Zapewnienie zgodności wszystkich działań z celami firmy i wymogami regulacyjnymi
  • Kompletacja, dbałość o rozwój i motywowanie zespołu oraz zarządzanie jego wydajnością
  • Zapewnienie skutecznej komunikacji w zespole
  • Skuteczne wdrożenie planu integracji zespołów i procesów w oddziale
  • Przygotowywanie niezbędnych sprawozdań i prezentacji w swoim zakresie odpowiedzialności
  • Nadzór nad projektami, inicjatywami zespołu
  • Zarządzanie budżetem oddziału, optymalizacja kosztów

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Socials

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi