Opis stanowiska pracy
Główny Inspektorat Transportu Drogowego w Warszawie Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw zarządzania nieruchomościami, Wydział Zarządzania Nieruchomościami, Biuro Dyrektora Generalnego 00-807 Warszawa Aleje Jerozolimskie 94
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - Bierze udział w planowaniu niezbędnych prac w zakresie inwestycji i remontów w siedzibach Inspektoratu we współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi;
- Sporządza projekty pism i dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych na zakup dostaw, usług i robót budowlanych;
- Bierze udział w uzgodnieniach wewnątrz Urzędu związanych z planowanymi i prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych dot. utrzymania nieruchomości;
- Prowadzi oraz porządkuje dokumentację techniczną inwestycji, dokumentację eksploatowanych nieruchomości w zakresie inwestycji i remontów;
- Zaopatruje komórki organizacyjne Inspektoratu oraz delegatury w niezbędne do wykonywania zadań materiały eksploatacyjne;
- Nadzoruje terminowe wykonywanie obowiązków wynikających dla właścicieli budynków i gruntów z przepisów (m.in. przepisów o ochronie przeciwpożarowej, prawa budowlanego, ustawy o podatkach od gruntów i nieruchomości i innych).
Warunki pracy Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach w zakresie podjazdu oraz toalet. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne. Temperatura w pomieszczeniach nie mniejsza niż 18° Celsjusza z wentylacją grawitacyjną i klimatyzacją. Stanowisko decyzyjne. Wysiłek fizyczny. Kierowanie pojazdem służbowym.
Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gitd.gov.pl. W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną oświadczenia wymagane w ogłoszeniu powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów.
Kopiami dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego lub dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego są:
kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres i obszar doświadczenia zawodowego.
Prosimy o przesyłanie tylko tych dokumentów, które są wymagane lub zalecane.
Oferty przesłane po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie są rozpatrywane. Weryfikacja wymagań formalnych odbywa się na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. Oferta jest uznana za kompletną, jeśli zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń dostępnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gitd/dokumenty-do-pobrania.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym prosimy dołączyć kopie tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad organizacji naboru znajdują się na stronie internetowej Inspektoratu w zakładce Pracuj z nami: https://www.gov.pl/web/gitd/kariera
Zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu do składania dokumentów. Osobom takim przysługuje pierwszeństwo w zatrudnieniu, jeśli złożą kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność oraz znajdą się w gronie osób, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, przedstawionych przez komisję, przeprowadzającą nabór dyrektorowi generalnemu urzędu celem zatrudnienia wybranego kandydata.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania nieruchomościami;
pozostałe wymagania niezbędne: - Prawo jazdy kategorii B;
- Znajomość przepisów z zakresu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w które wyposażone są jednostki budżetowe oraz znajomość przepisów z zakresu gospodarowania nieruchomościami;
- Znajomość ustaw: o finansach publicznych oraz prawo zamówień publicznych;
- Znajomość struktury organizacyjnej Inspektoratu;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Kompetencje: komunikatywność, współpraca w zespole, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, orientacja na klienta, organizacja pracy własnej, samodzielność;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe - Szkolenie z prawa budowlanego, z zakresu zamówień publicznych;
- Znajomość przepisów p.poż, umiejętności związane ze wstępnym kwalifikowaniem urządzeń do naprawy.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne: - CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadanym prawo jazdy kategorii B;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKopia dokumentu potwierdzająca spełnienie wymagania dodatkowego - przeszkolenie z prawa budowlanego, z zakresu zamówień publicznych.Dokumenty należy złożyć do: 2022-07-05
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie/mailu oraz w CV: BDG.WKR.SR.110.129.2022
Zachęcamy do wysyłania dokumentów pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@gitd.gov.pl
UWAGA!
Ponieważ w trakcie rekrutacji kontaktujemy się za pomocą poczty elektronicznej, uprzejmie prosimy o sprawdzanie również skrzynki SPAM.