Opis stanowiska pracy


Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista w Departamencie Rozwoju Archiwów

02-517 Warszawa ul. Rakowiecka 2D

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie dokumentacji dla realizowanych postępowań prowadzonych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych; przygotowywanie dokumentacji w zakresie realizacji wydatków własnych oraz opracowywanie umów z partnerami zewnętrznymi.
  • Opracowywanie oraz aktualizacja planu zamówień publicznych w zakresie departamentu.
  • Udział w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówień publicznych w zakresie zadań departamentu.
  • Sporządzanie analiz i informacji na podstawie danych otrzymanych z sieci archiwów państwowych.
  • Dokonywanie bieżącej kontroli spójności wykonywanych planów i wydatków departamentu. Rozliczanie umów.
  • Współpraca przy tworzeniu dokumentów w tym zarządzeń naczelnego dyrektora archiwów państwowych w zakresie realizacji projektów.
  • Wsparcie pracowników departamentu w realizacji zadań związanych z projektami partnerstwa publiczno-prywatnego.


Warunki pracy

Warunki pracy:


- praca biurowa w siedzibie urzędu.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- wejście do budynku NDAP jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością - brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową


- brak windy


- stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku


- pomieszczenie sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnoprawnością znajduje się na parterze budynku, co powoduje konieczność pokonywania schodów oraz otwierania drzwi z samozamykaczami


- stanowisko pracy jest wyposażone w monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w jednostce finansów publicznych lub/i na stanowisku związanym z przygotowywaniem projektów finansowanych ze źródeł zagranicznych, w partnerstwie publiczno-prywatnym lub programów wieloletnich.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość zasad funkcjonowania sektora finansów publicznych.
  • Podstawowa znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  • Podstawowa wiedza o służbie cywilnej.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel.
  • Umiejętność komunikowania się w mowie i na piśmie.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność argumentacji przedstawionych analiz.
  • Umiejętność posługiwania się językiem angielskim w stopniu podstawowym.
  • Przeszkolenie w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Podstawowa znajomość Kodeksu cywilnego.
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych.
  • Przeszkolenie w zakresie zarządzania projektem.
  • Przeszkolenie w zakresie prowadzenia negocjacji.
  • Przeszkolenie w zakresie analizy ryzyka.
  • Znajomość gospodarki finansów publicznych, w tym w szczególności w obszarze planowania budżetu.
  • Umiejętność współpracy.
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa.
  • Znajomość metodyki zarządzania projektami PRINCE 2.
  • Znajomość zagadnień z obszaru inwestycji i remontów oraz zasad konstruowania wskaźników efektywności.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zaświadczenie lub oświadczenie potwierdzające przeszkolenie w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Zaświadczenie lub oświadczenie potwierdzające umiejętność posługiwania się językiem angielskim w stopniu podstawowym.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zaświadczenie lub oświadczenie o przeszkoleniu w zakresie realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych.
  • Zaświadczenie lub oświadczenie o przeszkoleniu w zakresie zarządzania projektem.
  • Zaświadczenie lub oświadczenie o przeszkoleniu w zakresie prowadzenia negocjacji.
  • Zaświadczenie lub oświadczenie o przeszkoleniu w zakresie analizy ryzyka.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-11-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
    ul. Rakowiecka 2D
    02-517 Warszawa

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/10/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi