Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz pozostałych wartości niematerialnych i prawnych w Biurze Łączności i Informatyki, Wydział Ewidencji i Serwisu, Sekcja Ewidencyjno - Magazynowa

02-514 Warszawa Al. Niepodległości 100

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • ewidencjonuje środki trwałe, pozostałe środki trwałe, wartości niematerialne i prawne oraz pozostałe wartości niematerialne i prawne, będące własnością Komendy Głównej Straży Granicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami w książkach ewidencji sprzętu oraz w programach dopuszczonych do używania w KGSG, w celu umożliwienia prawidłowego gospodarowania rzeczowymi aktywami majątku w Straży Granicznej;
  • przygotowuje kwartalne informacje w zakresie pozostałych środków trwałych, pozostałych wartości niematerialnych i prawnych wykorzystywanych do opracowania sprawozdania na potrzeby BF KGSG, w celu uzgodnienia poprawności rejestracji ewidencji w zakresie wartościowym;
  • uzgadnia kwartalne stany ewidencyjne w zakresie środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, pozostałych wartości niematerialnych i prawnych Wydziału Ewidencji i Serwisu ze stanami ewidencyjnymi innej wewnętrznej komórki organizacyjnej BŁiI odpowiedzialnej za wydanie mienia na użytkownika końcowego, uzgadniania dowody obrotu materiałowego z innymi jednostkami organizacyjnymi SG oraz uzgadnia z Biurem Finansów zgodności wartościowej ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, pozostałych środków trwałych i pozostałych wartości niematerialnych i prawnych, celem zachowania nadzoru nad ewidencjonowanym mieniem;
  • terminowo sporządza dokumenty księgowe, obrotu materiałowego, ewidencjonuje je oraz księguje, zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu udokumentowania zdarzeń gospodarczych w obszarze obrotu składnikami mienia;
  • prowadzi rejestry sprzętu obcego i przekazuje dokumentację właściwemu merytorycznie użytkownikowi BŁiI KGSG, w celu udokumentowania wydania sprzętu na użytkownika oraz koordynuje proces uzgadniania stanów przez odpowiednie osoby odpowiedzialne za gospodarowanie mieniem obcym z zewnętrznymi podmiotami użyczającymi;
  • prowadzi rejestr dowodów materiałowych oraz przestrzega prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych, materiałowych w celu kontroli dokumentów wchodzących i wychodzących z Biura.
  • sporządza sprawozdania roczne o stanie i ruchu środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych w celu dostarczenia danych niezbędnych do sporządzenia sprawozdania finansowego KGSG;
  • przygotowuje dokumentację ewidencyjną oraz wycenia składniki mienia w celu zapewnienia prawidłowości przeprowadzenia inwentaryzacji mienia będącego w zarządzie BŁil KGSG.


Warunki pracy

1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- praca biurowa,


- stres związany z obsługą użytkowników.


2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- praca w pomieszczeniu biurowym,


- praca w godzinach 8.15-16.15,


- oświetlenie naturalne i sztuczne,


- praca przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,


- obsługa urządzeń biurowych (faks, telefon i skaner, niszczarki dokumentów),


-budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych -  brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

UWAGA!


LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS (CV) ORAZ WSZYSTKIE WYMAGANE OŚWIADCZENIA NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.


Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.


W PRZYPADKU APLIKOWANIA DO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA KILKA STANOWISK JEDNOCZESNIE NALEŻY ZŁOŻYC ODRĘBNY KOMPLET DOKUMENTÓW NA KAŻDE OGŁOSZENIE.


Przykładowa prawidłowo przygotowana aplikacja dostępna jest na stronie:http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html
Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:
- świadectwa pracy/służby,


- zaświadczenia o zatrudnieniu,


- zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach   umów cywilnoprawnych,


- zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,
 referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,


- zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.


 


wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 2400 zł netto + dodatek za wysługę lat,
dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie,
rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonychw ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,
kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html
 


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu ewidencji składników majątku,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • szczególne uprawnienia: pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • inne kompetencje, wiedza lub umiejętności: kreatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, samodzielność w podejmowaniu decyzji, znajomość przepisów dotyczących zasad rachunkowości, podatku dochodowego od osób prawnych, biegła znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet Microsoft Office), odporność na stres.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • inne kompetencje, wiedza lub umiejętności: znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych i ochrony informacji niejawnych
  • umiejętność rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach problemowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje np.: świadectwa pracy, dokumenty potwierdzające posiadanie określonych kwalifikacji lub uprawnień, referencje.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-05-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Biuro Kadr i Szkolenia
    Komendy Głównej Straży Granicznej
    Al. Niepodległości 100
    02-514 Warszawa
    z dopiskiem „oferta pracy – Starszy Specjalista BŁiI KGSG oraz numer ogłoszenia”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/05/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi