Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Finansów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw budżetu części 19 - budżet, finanse publiczne i instytucje finansowe w Wydziale Planowania Budżetu części 19, Departament Finansów i Księgowości

Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowywanie niezbędnych materiałów do projektu budżetu części 19 - Budżet, finanse publiczne i instytucje finansowe w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym w zakresie resortowych dochodów i wydatków budżetowych (budżetu państwa i budżetu środków europejskich) i Wieloletniego Planu Finansowego Państwa dla części 19 w ujęciu zadaniowym w zakresie resortowych wydatków budżetowych (budżetu państwa i budżetu środków europejskich).
  • Opracowywanie szczegółowego planu dochodów i wydatków części 19 w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym w budżecie państwa i budżecie środków europejskich.
  • Monitorowanie realizacji budżetu części 19 w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym poprzez analizę wniosków w zakresie przyznawania dodatkowych środków budżetowych, stopnia wykonania wydatków w jednostkach podległych Ministrowi Finansów (we współpracy z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Finansów), opracowywanie projektów decyzji dotyczących zmian w budżecie państwa i budżecie środków europejskich w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym oraz w wyniku, decyzji dokonywanie zmian w planie w ciągu roku.
  • Opracowywanie okresowych (kwartalnych) i doraźnych analiz oraz informacji dotyczących wykonania dochodów i wydatków w części 19 w zakresie budżetu państwa i budżetu środków europejskich w ujęciu tradycyjnym.
  • Realizowanie zadań związanych z planowaniem i wykonywaniem budżetu w zakresie dotacji do posiłków sprzedawanych w barach mlecznych.
  • Prowadzenie spraw z zakresu ustalania schematu, celów i mierników oraz zasad alokacji wydatków budżetu w ujęciu zadaniowym na kolejne lata dla części 19.
  • Opracowywanie materiałów informacyjnych w zakresie projektu ustawy budżetowej i wykonania budżetu części 19.
  • Obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR, systemu ZEFIR2 i aplikacji BUZA w zakresie części 19.


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
Elastyczny czas pracy
Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody jubileuszowe
Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karty fitness
Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
Doskonała lokalizacja urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.

CV i WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI /KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe informacje pod numerem telefonu 22 694-43-87.

Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Ministerstwa Finansów pod adresem: https://www.gov.pl/web/finanse/wzory-oswiadczen

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub finanse lub rachunkowość

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze planowania budżetowego w ujęciu tradycyjnym i zadaniowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych
  • Znajomość procesu tworzenia i realizacji budżetu państwa, w tym w układzie zadaniowym
  • Znajomość klasyfikacji budżetowej
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Umiejętność skutecznej komunikacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających zamknięty okres oraz obszar zatrudnienia)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-09-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    • Miejsce składania dokumentów:
    Zachęcamy do aplikowania on-line.
    Dokumenty można także przynieść lub wysłać na adres:
    Ministerstwo Finansów
    Biuro Dyrektora Generalnego
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa
    z dopiskiem: Oferta pracy – 2020/143/FK

    LINK DO APLIKOWANIA ON-LINE:https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d720566a931b495ba3dab0f95e3707e7

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/09/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi