Opis stanowiska pracy
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i AutostradDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw umów pożyczkowych Europejskiego Banku Inwestycyjnego w Departamencie Budżetu i Projektów Unijnych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i AutostradGeneralna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
00-874 Warszawa
ul. Wronia 53
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- udział w przygotowaniu dokumentacji oraz w negocjacjach nowych umów pożyczkowych z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym, przy współpracy z Głównym Specjalistą Kierującym Zespołem, zbieranie, weryfikacja i tłumaczenie na język angielski niezbędnych dokumentów oraz rozliczeń finansowych dotyczących danej inwestycji drogowej,
- przygotowywanie raportów rocznych, raportów na misje monitorujące oraz raportów końcowych ze stanu realizacji poszczególnych zadań objętych pożyczkami,
- zapewnianie prawidłowego procesu rozliczenia kredytu dla zadań objętych umową finansową. Przygotowywanie dokumentów oraz zestawień tabelarycznych niezbędnych do wypłaty transz z kredytu. Uzgadnianie planu wypłat transz. Udział w przygotowywaniu i tłumaczeniu dokumentów na język angielski oraz przekazywanie dokumentów wymaganych przez EBI,
- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz udział w spotkaniach podczas misji monitorujących i oceniających EBI w Polsce w ramach finansowanych inwestycji drogowych,
- współpraca z ministerstwem właściwym ds. transportu i Bankiem Gospodarstwa Krajowego przy przygotowywaniu odpowiedzi na zapytania Europejskiego Banku Inwestycyjnego i innych instytucji w zakresie pożyczek,
- współpraca z komórkami merytorycznymi GDDKiA w kwestii pozyskania niezbędnych informacji do przygotowanych odpowiedzi,
- kontrola i weryfikacja wybranych rozliczeń zadań zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa w zakresie rozliczeń inwestycji zakończonych w danym roku.
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych
podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem
większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. Dziennie
praca w siedzibie urzędu, możliwa również poza siedzibą urzędu: wyjazdy służbowe
praca pod presją czasu wymagająca szczególnej koncentracji i samodzielności
wystąpienia publiczne, reprezentacja urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
praca w pokoju wieloosobowym
pomieszczenie higieniczno – sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych
praca wymagająca przemieszczania się po budynku, utrudniona dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich ze względu na samozamykające się drzwi.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Pracownikom oferujemy:
stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
trzynaste wynagrodzenie
ruchomy czas pracy lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy
skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych)
pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe
dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym
możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Informacje na temat naboru:
- analiza formalna dokumentów,
- możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga: Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres centrala.rekrutacja@gddkia.gov.pl podając w tytule maila numer ogłoszenia lub za pośrednictwem formularza aplikacyjnego. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 22 375 86 18
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe ekonomiczne,
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze obsługi umów finansowych Międzynarodowych Instytucji Finansowych,
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość języka angielskiego na poziomie C1,
- wiedza z zakresu funkcjonowania administracji publicznej (znajomość ustawy o służbie cywilnej),
- znajomość zasad i procedur współfinansowania projektów przy udziale środków UE w perspektywie finansowej 2014 – 2020,
- zalecenia ministerstwa właściwego ds. rozwoju, wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POIiŚ 2014 - 2020 - w kwestii finansowania infrastruktury transportowej,
- znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych,
- znajomość aktów prawnych ściśle związanych z infrastrukturą drogową m.in.: ustawa o drogach publicznych; ustawa o finansowaniu infrastruktury transportu lądowego; ustawa o autostradach płatnych oraz Krajowym Funduszu Drogowym; ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych „specustawa”,
- znajomość zasad finansowania oraz współpracy z Międzynarodowymi Instytucjami Finansowymi m.in. Europejskim Bankiem Inwestycyjnym,
- kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja, dokładność i staranność oraz umiejętność analitycznego myślenia.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2020-01-27
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Ul. Wronia 53
00-874 Warszawa (z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym DBP – ZEBI 1)