Opis stanowiska pracy
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw tworzenia, utrzymania i rozwoju ZSIN w zakresie danych w Wydziale Integracji Rejestrów Powiatowych, Departament Informacji o NieruchomościachGłówny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Ocena jakości powiatowych baz danych EGiB na potrzeby zasilenia Centralnego Repozytorium ZSIN, w tym przekazywanie do organów prowadzących bazy danych EGiB raportów z błędami wykrytymi w tych bazach, a także rekomendacja dotycząca dalszych działań w zakresie eliminacji wykrytych błędów krytycznych
- Współpraca z powiatowymi i wojewódzkimi organami służby geodezyjnej i kartograficznej w zakresie procesu zasilania i aktualizacji CR ZSIN, w tym pomoc merytoryczna powiatom w tym zakresie dotycząca w szczególności udzielania wyjaśnień i zajmowania stanowisk w tych kwestiach, a także udział w spotkaniach roboczych, seminariach i wizytach studyjnych w tych powiatach
- Utrzymanie rezultatów projektów ZSIN-Faza I i ZSIN – Faza II
- Opiniowanie projektów aktów prawnych powiązanych z przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, w celu wyeliminowania z nich niezgodności w zakresie regulacji prawnych dotyczących geodezji i kartografii
- Przygotowywanie projektów stanowisk Głównego Geodety Kraju dotyczących stosowania przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy w zakresie właściwości merytorycznej KN
- Nadzorowanie prac dotyczących współpracy z organami administracji publicznej oraz innymi podmiotami realizującymi zadania publiczne w zakresie o którym mowa w art. 7a ust. 1 pkt 13 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
Warunki pracy− Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych
− Węzeł sanitarny częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy)
− Miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
− Praca biurowa z wykorzystaniem komputera
− Wyjazdy służbowe
− Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Pracownikom oferujemy:
• stabilną pracę w jednostce administracji państwowej, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
• trzynaste wynagrodzenie,
• nagrody uznaniowe,
• możliwość rozwoju kompetencji zawodowych (m in. dofinansowanie do kosztów związanych z nauką języków obcych, bogaty pakiet szkoleń),
• pakiet socjalny (m. in. dofinansowanie wypoczynku, możliwość korzystania z programu Multisport),
• możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe geodezyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
Doświadczenie zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, w szczególności przy tworzeniu systemów teleinformatycznych na potrzeby prowadzenia baz danych przestrzennych.
pozostałe wymagania niezbędne:- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi oraz ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej wraz z aktami wykonawczymi
- Dobra znajomość standardów technicznych dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen i wartości nieruchomości
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- Umiejętność posługiwania się językiem XML
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2
- Znajmość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Samodzielność, odpowiedzialność
- Systematyczność, dokładność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-11-22
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu