Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw transportu i logistyki w Wydziale Administracyjnym Biura Dyrektora Generalnego

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynacja zadań z zakresu gospodarki transportowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi Dyrektora Generalnego.
  • Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem niezbędnych usług i dostaw z zakresu gospodarki transportowej, w tym przygotowywanie dokumentacji związanej z udzielaniem zamówień publicznych (opis przedmiotu zamówienia, ogólne warunki umowy, itp.).
  • Koordynacja spraw dot. ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów służbowych Ministerstwa.
  • Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem prawidłowego funkcjonowania gospodarki transportowej: garażowania, parkowania, zakupu paliw, zakupu środków czystości, napraw i serwisowania, najmu pojazdów oraz usług z zakresu korzystania z przejazdów taksówkowych przez pracowników Ministerstwa.
  • Przygotowywanie umów wewnętrznych z pracownikami Ministerstwa dot. użytkowania pojazdów służbowych w celach prywatnych oraz użyczania pojazdów prywatnych do celów służbowych.
  • Dokonywanie analiz przejechanych kilometrów, zużycia paliwa i materiałów eksploatacyjnych oraz weryfikacja wpisów w „Książkach kontroli pracy pojazdu samochodowego” prowadzonych przez osoby zatrudnione na stanowiskach kierowców.
  • Bieżąca weryfikacja stanu technicznego (w tym planowanie serwisów oraz napraw pojazdów), kontrola czystości pojazdów we współpracy z kierowcami oraz innymi użytkownikami.
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa w celu zabezpieczenia niezbędnych potrzeb transportowych pracowników uprawnionych do korzystania z pojazdów. Przygotowywanie dokumentów oraz rozliczeń dot. delegacji i wyjazdów służbowych dla kierowców zatrudnionych w Ministerstwie. Kontrola i nadzór bieżących zadań wykonywanych przez osoby zatrudnione na stanowiskach kierowców.


Warunki pracy

Zwiększona dyspozycyjność: poza ustalonymi godzinami pracy.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
Elastyczny czas pracy.

Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w niniejszym ogłoszeniu.


Co oferujemy naszym pracownikom?

• możliwość uczestniczenia w projektach niedostępnych w sektorze prywatnym;
• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
• rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
• stabilne zatrudnienie;
• ruchomy czas pracy;
• możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
• dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
• HydePark – fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
• Strefę Mocy – miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
• Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego lub data rejestracji w ePUAP) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 57 63.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, w tym nie mniej niż 1 rok na stanowisku związanym z transportem lub logistyką
  • Wiedza specjalistyczna z zakresu transportu i logistyki
  • Znajomość zasad wydatkowania środków publicznych
  • Znajomość zasad udzielania zamówień publicznych
  • Wiedza z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Zorientowanie na osiągnięcie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-11-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/11/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi