Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw audytu wewnętrznego oraz obsługi administracyjno-biurowej Audyt Wewnętrzny Komendy Głównej Straży Granicznej

KOMENDA GŁÓWNA STRAŻY GRANICZNEJ
AL. NIEPODLEGŁOŚCI 100
02-514 WARSZAWA

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizacja czynności audytowych w ramach przeprowadzanych przez audytorów wewnętrznych zadań zapewniających, w zakresie wyznaczonym i pod kierunkiem Audytora Wewnętrznego – Kierownika Audytu Wewnętrznego, w celu wspierania Komendanta Głównego Straży Granicznej w realizacji celów i zadań, poprzez systematyczną ocenę adekwatności, skuteczności i efektywności kontroli zarządczej w Komendzie Głównej Straży Granicznej;
  • udział w realizowanych przez audytorów wewnętrznych czynnościach doradczych służących wspieraniu Komendanta Głównego SG w realizacji celów i zadań, w celu przedstawienia propozycji mających na celu usprawnienie funkcjonowania Komendy Głównej SG oraz poszczególnych komórek organizacyjnych wchodzących w jej skład – w zakresie wyznaczonym i pod kierunkiem Audytora Wewnętrznego – Kierownika Audytu Wewnętrznego;
  • realizacja zadań związanych z obsługą administracyjno-biurową Audytu Wewnętrznego Komendy Głównej Straży Granicznej, a w szczególności prowadzenie wewnętrznych rejestrów i ewidencji związanych z działalnością Audytu Wewnętrznego, np. ewidencji korespondencji, czasu pracy, szkoleń, ewidencji monitoringu realizacji zaleceń audytowych, obsługa urządzeń biurowych i poczty elektronicznej, itp.;
  • sporządzanie korespondencji i dokumentów zleconych przez Audytora Wewnętrznego – Kierownika Audytu Wewnętrznego oraz przedkładanie ich do akceptacji i podpisu Audytora Wewnętrznego – Kierownika Audytu Wewnętrznego, a także przekazywanie do kancelarii obsługującej Audyt Wewnętrzny, w celu wsparcia w bieżącej pracy oraz zapewnienia właściwego obiegu dokumentów;
  • uczestniczenie w prowadzeniu dokumentacji dotyczącej zadań audytowych oraz pozostałej dokumentacji audytu wewnętrznego, a także archiwizowanie i brakowanie - na zasadach określonych w przepisach kancelaryjnych - dokumentacji zakończonych przez Audyt Wewnętrzny spraw, w celu przekazania do kancelarii obsługującej Audyt Wewnętrzny KGSG;
  • udział w analizie działań podjętych przez kierowników komórek organizacyjnych KGSG w ramach realizacji zaleceń wynikających ze sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych oraz stopnia ich realizacji, na potrzeby prowadzonego w Audycie Wewnętrznym monitoringu realizacji zaleceń audytowych, a także na potrzeby realizowanych przez audytorów wewnętrznych czynności sprawdzających;
  • uczestniczenie w sporządzaniu planu audytu wewnętrznego Komendy Głównej Straży Granicznej na rok następny, w tym uczestniczenie w planowaniu obszarów działalności KGSG, które powinny zostać objęte audytem wewnętrznym w roku następnym oraz w kolejnych latach, a także sporządzanie dokumentacji roboczej związanej z tworzeniem rocznego planu audytu wewnętrznego;
  • uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdania z wykonania rocznego planu audytu wewnętrznego Komendy Głównej Straży Granicznej, a także uczestniczenie w sporządzaniu projektu informacji o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego w roku poprzednim.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca samodzielna biurowo-administracyjna,
- praca w siedzibie urzędu,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone,
- stanowisko zlokalizowane jest na I piętrze budynku,
- infrastruktura budynku: sanitariaty, korytarze, klatki schodowe, schody,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.,
- narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner,
- budynek nie jest przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności uniemożliwiającym swobodne przemieszczanie się (bariery architektoniczne, brak podjazdów, brak windy, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami),
- brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
UWAGA ! WSZYSTKIE WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA ORAZ KOPIE WYMAGANYCH DOKUMENTÓW NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.

Przykładowa prawidłowo przygotowana aplikacja dostępna jest na stronie:
http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html

Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:
- świadectwa pracy/służby,
- zaświadczenia o zatrudnieniu,
- zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych,
- zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,
- referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,
- zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.

Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ I RODZAJ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.

- wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok. 2490 zł netto + dodatek za wysługę lat,
- dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data przyjęcia oferty
w urzędzie lub data stempla pocztowego,
- rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu
a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,
- kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
- przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów,
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:
http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html

Kandydaci powinni posiadać znajomość przepisów prawa w zakresie audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych, tj. ustawy o finansach publicznych oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 września 2015 r. w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu.

Jednocześnie urząd zapewnia swojemu pracownikowi:
- stabilną i ciekawą pracę,
- dodatek stażowy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne,
- nagrody w zależności od wyników pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- wsparcie na etapie wdrażania do pracy,
- pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku,
- możliwość skorzystania z dodatkowej płatnej oferty opieki medycznej i ubezpieczenia na życie.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym, prawniczym, administracyjnym lub humanistycznym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze audytu wewnętrznego lub kontroli, lub: powyżej 4 lat w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • język angielski: poziom komunikatywny
  • pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia
  • komunikatywność
  • umiejętności redagowania pism urzędowych
  • umiejętności rozwiązywania problemów
  • obsługa komputera w zakresie środowiska MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Oświadczenie lub kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (np. kopia świadectwa szkolnego, zaświadczenia o ukończeniu kursu itp.)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie innych dokumentów, np.: świadectwa pracy, referencje

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-10-11
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/10/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi