Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Sportu i Turystyki w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw zarządzania zasobami ludzkimi w Biurze Dyrektora Generalnego

Ministerstwo Sportu i Turystyki
ul. Senatorska 14
00-082 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Organizacja naborów do służby cywilnej na wolne stanowiska pracy w Ministerstwie, w tym współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania i prowadzenia dokumentacji dot. naborów, udział w pracach komisji naborowych, kontaktowanie się z kandydatami do pracy, w celu zapewnienia ciągłości pracy w urzędzie.
  • Realizacja zadań związanych z procesem przeprowadzania ocen w służbie cywilnej, w tym współpraca z komórkami organizacyjnymi, kontrola terminowości sporządzania ocen w służbie cywilnej, prowadzenie dokumentacji i ewidencji w tym zakresie, udzielanie konsultacji co do poprawności formalnej sporządzania ocen w służbie cywilnej, w celu realizacji zadań zgodnie z ustawą o służbie cywilnej.
  • Realizacja zadań związanych z przygotowywaniem indywidualnego programu rozwoju zawodowego (iprz) w służbie cywilnej, w tym współpraca z komórkami organizacyjnymi, kontrola terminowości sporządzania iprz, prowadzenie dokumentacji i ewidencji w tym zakresie, udzielanie konsultacji co do poprawności formalnej sporządzania iprz, w celu realizacji standardów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej w zakresie rozwoju zawodowego.
  • Realizacja zadań związanych z wdrażaniem programu zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej w urzędzie, w celu realizacji zaleceń Szefa Służby Cywilnej.
  • Współpraca z Ministerstwem Spraw Zagranicznych w zakresie upowszechniania ogłoszeń o wolnych stanowiskach w organizacjach międzynarodowych, w celu realizacji obowiązku informacyjnego w tym zakresie.
  • Przygotowywanie i aktualizacja procedur wewnętrznych w urzędzie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, przygotowywanie opinii, informacji i odpowiedzi na wystąpienia o udostepnienie informacji publicznej, interpelacje i zapytania poselskie oraz inne wnioski w zakresie właściwości stanowiska pracy, w celu realizacji obowiązku informacyjnego w tym zakresie.


Warunki pracy

Praca samodzielna, wykonywana na terenie i w godzinach pracy Ministerstwa. Systematyczna współpraca z innymi pracownikami. W zależności od potrzeb okresowe przemieszczanie się na terenie Ministerstwa i poza nim. Stanowisko pracy zorganizowano w pomieszczeniu biurowym spełniającym wymagania dla pomieszczeń stałej pracy. Do zadań służbowych należy obsługa stanowiska komputerowego, faksu, skanera i in. urządzeń biurowych. Praca przy monitorze ekranowym z wykorzystaniem narzędzi informatycznych. Warunki architektoniczno-budowlane i techniczne budynków oraz pomieszczeń: pracy, ogólnodostępnych i higieniczno-sanitarnych:
Budynek przy ul. Senatorskiej 14 - siedziba główna Ministerstwa.
Pomieszczenia są w niezbędnym stopniu dostępne dla osób niepełnosprawnych. Na wyposażeniu budynku są pochylnie mobilne (zastępujące pochylnie stałe), dostawiane przez pracowników recepcji, zapewniających asystę i pomoc fizyczną. Na lewo od wejścia głównego jest oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu głównym umieszczony jest dzwonek przywoławczy. W budynku brak windy. Na wyposażeniu budynku jest schodołaz, umożliwiający osobom niepełnosprawnym przemieszczanie się wewnątrz, pomiędzy piętrami. Na parterze jest łazienka dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Budynek przy ulicy Senatorskiej 12.
Pomieszczenia są w niezbędnym stopniu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Na wyposażeniu jest schodołaz umożliwiający dostęp do budynku. Przy wejściu głównym umieszczony jest dzwonek przywoławczy. W budynku znajduje się winda do komunikacji między kondygnacjami. Na dziedzińcu jest oznakowane miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Na piętrach (I i II) usunięto bariery architektoniczne. Na II piętrze jest łazienka dostosowana
do potrzeb osób niepełnosprawnych. Część pomieszczeń pracy wyposażona jest w klimatyzację, część w wentylację grawitacyjną i naturalną.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Urząd nasz jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Formularze oświadczeń zamieszczone są na stronie BIP Ministerstwa Sportu i Turystyki w zakładce „Nabór do Służby Cywilnej”.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu) nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu składania ofert pracy, kandydatki/kandydaci nie mogą ich uzupełnić.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów osoba, która złożyła ofertę, może odebrać swoje dokumenty.
W naborze będą stosowane w szczególności następujące techniki i metody naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydatki/Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, o czym będą powiadomieni drogą telefoniczną lub e-mailem. Kandydatki/Kandydaci niezakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną o tym poinformowani w ten sam sposób.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 2447-309.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w realizacji zadań w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość Kodeksu pracy
  • Wiedza z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi
  • Wiedza nt. procedury naboru na wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej
  • Wiedza nt. procedury sporządzania ocen w służbie cywilnej
  • Kursy lub szkolenia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub z zakresu stosowania ustawy o służbie cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Umiejętności analityczne


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie kursów lub szkoleń z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub z zakresu stosowania ustawy o służbie cywilnej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-07-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/06/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi