Opis stanowiska pracy
Komenda Stołeczna Policji w WarszawieKomendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw dokumentacji kontrolnej i analitycznej zadań inwestycyjno-remontowych w Wydziale Inwestycji i Remontówul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- opracowywanie projektów odpowiedzi/wyjaśnień do organów kontrolnych w zakresie realizowanych przez wydział zadań,
- przygotowywanie i sporządzanie analiz z zakresu realizowanych przez wydział zadań inwestycyjno-remontowych według potrzeb kierownictwa,
- sporządzanie projektów pism/wystąpień do organów administracji publicznej, Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dotyczących pozyskania dodatkowych środków finansowych na realizację zadań inwestycyjno-remontowych,
- analizowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- sporządzanie projektów wystąpień do Komendy Głownej Policji dotyczących planowanych zadań inwestycyjno-remontowych,
- opracowywanie projektów sprawozdań z realizowanych przez wydział zadań,
- sporządzanie analiz dotyczących sytuacji lokalowej w obiektach Komendy i jednostek organizacyjnych Policji działąjących na jej obszarze,
- sporządzanie projektów porozumień/aneksów w sprawie współfinansowania przez samorządy budowy/remontów obiektów Komendy.
Warunki pracypraca administracyjno-biurowa, stały duży dopływ informacji i gotowość do odpowiedzi, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, okresowo zmienne warunki atmosferyczne, zagrożenie elementami ruchomymi, luźnymi, ostrymi i wystającymi, zagrożenie porażenia prądem elektrycznym, budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów.
UWAGA! LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS/CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ (korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze zarządzania nieruchomościami
pozostałe wymagania niezbędne:- bardzo dobra znajomość ustaw: Kodeks cywilny w zakresie umów o roboty budowlane, Prawo budowlane, o finansach publicznych w zakresie zasad finansów publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Prawo zamówień publicznych w zakresie zasad i trybu udzielania zamówień oraz aktów wykonawczych,
- umiejętność: stosowania prawa, analitycznego myślenia i syntezy informacji, argumentowania, formułowania wniosków i opinii,
- komunikatywność, znajomość obsługi programu komputerowego MS Office,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zamówień publicznych.Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-27
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu