Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista w Departamencie Rozwoju Inwestycji w Wydział Instytucji FinansowychMinisterstwo Przedsiębiorczości i Technologii
pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Nadzór nad organami/ jednostkami podległymi i nadzorowanymi - nadzór nad KUKE S.A. z wyłączeniem wykonywania praw z akcji lub udziałów należących do Skarbu Państwa – opiniowanie dokumentów (m.in. analiza wniosków przedkładanych przez KUKE S.A. do rozpatrzenia przez KPUE, udział w przygotowywaniu kilkuletnich planów rozwoju ubezpieczeń eksportowych) – rozpatrywanie i opiniowanie wniosków oraz przygotowywanie stanowiska Ministra w sprawach dotyczących działalności KUKE S.A. – opracowywanie zbiorczych informacji dotyczących działalności KUKE S.A. (m.in. analiza sprawozdawczości KUKE S.A. dotyczącej gwarantowanych przez Skarb Państwa ubezpieczeń eksportowych)
- Zapewnianie obsługi ciał kolegialnych - Komitetu Polityki Ubezpieczeń Eksportowych – obsługa merytoryczna posiedzeń ciał kolegialnych – przygotowywanie spotkań ciał kolegialnych lub innych organów pomocniczych pod względem organizacyjnym – wsparcie administracyjne prac ciał kolegialnych (w tym m.in. prowadzenie dokumentacji z ich działalności) – tworzenie dokumentacji związanej z powoływaniem ciał kolegialnych lub innych organów pomocniczych Rządu/ Ministerstwa
- Przeprowadzanie kontroli w KUKE S.A. – przeprowadzanie kontroli systemowych/ kontroli projektów/ resortowych lub innych kontroli – ewidencjonowanie/ rejestrowanie danych z przeprowadzonych kontroli – sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli – sporządzanie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji/ propozycji działań naprawczych
- Prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego – opiniowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo – opracowywanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych powszechnie obowiązujących inicjowanych przez Ministerstwo – uzgadnianie i konsultowanie projektów aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych z właściwymi komórkami Ministerstwa, organami i instytucjami
- Zarządzanie projektami – określanie ogólnej koncepcji projektu w tym jego celu i oczekiwanych efektów – opracowywanie harmonogramu prac projektowych – kontrolowanie realizacji zadań pod kątem: jakości, zgodności z zakresem wykonania i zaplanowanym czasem realizacji – podsumowywanie i ocena wyników projektu
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
– reprezentacja urzędu, udział w kontrolach
– obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
– winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
– wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od ul. Wspólnej
– ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Uwagi dotyczące wymaganych dokumentów i oświadczeń:
– oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://mpit.bip.gov.pl/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej/zasady-naboru-do-sluzby-cywilnej.html
– oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
– dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni
– w przypadku ukończenia studiów wyższych lub uzyskania tytułu zawodowego na uczelni zagranicznej, prosimy o dołączenie do aplikacji kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego lub nostryfikacji dyplomu
– w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Informujemy, że skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mpit.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 262-92 80.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze funkcjonowania rynku finansowego
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość języka angielskiego poziom B1
- wiedza z zakresu analizy finansowej i oceny projektów inwestycyjnych
- znajomość metod analizy ryzyka kredytowego
- znajomość rynku ubezpieczeń i/lub międzynarodowych instytucji finansowych
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- myślenie analityczne, rzetelność, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2019-01-28
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacjampit@mpit.gov.pl
Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
MPiT BDG
pl. Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa
z dopiskiem w liście motywacyjnym /w tytule maila: DRI_7
Kancelaria czynna w godz. 8.15-16.15