Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw obronnych, zarządzania kryzysowego i działań antykorupcyjnych Stanowisko do spraw Ochrony Informacji Niejawnych

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
ul. Wawelska 52/54
00-900 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie działań mających na celu funkcjonowanie GDOŚ w ramach pozamilitarnego systemu przygotowań obronnych, w tym programowanie i przygotowanie do realizacji zadań obronnych oraz tworzenie warunków do funkcjonowania systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym podczas podwyższania gotowości obronnej państwa w okresie zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny celem realizacji przepisów prawnych w tym zakresie
  • realizowanie przedsięwzięć mających na celu przygotowanie do koordynacji i realizacji zadań w zakresie zarządzania kryzysowego w szczególności wykonywanie zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym: programowanie (zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie) zadań dotyczących zapewnienia warunków do realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego
  • w celu zapewnienia zgodności dokumentacji wewnętrznej z obowiązującymi przepisami, wykonywanie, uzgadnianie i aktualizacja planów operacyjnych, programów działania i innych dokumentów w ramach przygotowań obronnych i z zakresu zarządzania kryzysowego. Organizowanie zajęć szkolenia obronnego w celu zwiększenia liczby osób w administracji publicznej przygotowanych do realizacji zadań obronnych w państwie
  • wnioskowanie w sprawach przydziału zadań z zakresu spraw obronnych i zarządzania kryzysowego wewnętrznym komórkom organizacyjnym i ich pracownikom mających na celu realizację zadań obronnych i zarządzania kryzysowego
  • realizowanie przedsięwzięć związanych z prowadzoną w GDOŚ polityką przeciwdziałania korupcji, w celu minimalizacji ryzyka wystąpienia tego zjawiska w GDOŚ
  • w celu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa opracowuje projekty wewnętrznych dokumentów i opinii dotyczących realizacji przedsięwzięć związanych z zadaniami obronnymi i zarządzaniem kryzysowym
  • prowadzenie szkolenia i zapoznawanie pracowników GDOŚ i rdoś z aktami prawa regulującymi kwestie spraw obronnych i zarządzania kryzysowego


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych.

Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości oraz windy i łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie internetowej: http://bip.gdos.gov.pl (Praca/Wzory oświadczeń). Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę stempla pocztowego lub termin złożenia w kancelarii GDOŚ (pokój 472).

Planowane techniki i metody naboru:

Etap I - weryfikacja formalna nadesłanych ofert,

Etap II – pisemny sprawdzian wiedzy i umiejętności (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu),

Etap III - rozmowa kwalifikacyjna.

W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów (lub z poszczególnych jego części tematycznych) oraz jednocześnie uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska zaprasza do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Oferujemy m.in: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Fitprofit, dofinansowanie do wypoczynku oraz działalności kulturalno-oświatowej, ubezpieczenie grupowe PZU oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych zgodnie z indywidualną ścieżką rozwoju.

Prosimy o podawanie nr telefonu oraz adresu e-mail, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnych etapów rekrutacji zostanie przekazana kandydatom spełniającym wymogi formalne telefonicznie lub drogą elektroniczną. Prosimy o sprawdzanie skrzynki e-mail.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 36 92 117.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej w zakresie zarządzania kryzysowego i spraw obronnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą "poufne" lub zgoda na poddanie się na przeprowadzenie postępowania
  • dobra znajomość ustaw: o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej, o zarządzaniu kryzysowym, o działalności antyterrorystycznej wraz z aktami wykonawczymi
  • znajomość zagadnień dotyczących działań antykorupcyjnych
  • znajomość zagadnień dotyczących ochrony informacji niejawnych
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa i ich stosowania w praktyce
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność skutecznej komunikacji
  • umiejętność obsługi komputera (Ms Office, poczta elektroniczna)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą "poufne" lub pisemna zgoda na poddanie się na przeprowadzenie postępowania
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
    ul. Wawelska 52/54
    00-922 Warszawa
    z dopiskiem na kopercie
    "starszy specjalista GDOŚ/SOIN/1/2018"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/11/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi