Opis stanowiska pracy


Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Tworzenie projektów graficznych: infografik, zaproszeń, plakatów, tablic informacyjnych oraz innych materiałów, które powstają w ramach pracy Wydziału
  • Organizowanie wydarzeń (w tym konferencji, seminariów, warsztatów, konkursów) o zasięgu krajowym i zagranicznym z udziałem zagranicznych gości
  • Realizacja projektów edukacyjno-informacyjnych (w tym kampanii społecznych) ze środków krajowych oraz funduszy unijnych
  • Opracowywanie tekstów informacyjnych i edukacyjnych z obszaru kompetencji Prezesa UOKiK w postaci wydawnictw, komunikatów prasowych, treści serwisów internetowych UOKiK i innych materiałów. Redagowanie i korekta tekstów publikacji wydawanych przez Urząd
  • Współpraca z administracją publiczną, organizacjami przedsiębiorców oraz instytucjami zajmującymi się ochroną konsumentów lub konkurencji (np. organizacjami pozarządowymi, rzecznikami konsumentów) w celu realizacji polityki informacyjnej i edukacyjnej UOKiK
  • Realizacja planu wydawniczego Urzędu w celu zapoznania opinii publicznej z wybranymi zagadnieniami z zakresu ochrony konkurencji i/lub konsumentów
  • Planowanie i zakup materiałów promocyjnych i konferencyjnych Urzędu w celu ich dystrybuowania w ramach działań mających na celu kształtowanie odpowiedniego wizerunku UOKiK
  • Przygotowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, tworzenie opisu przedmiotu zamówienia do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wycena przedmiotu zamówienia zgodnie z procedurą zamówień publicznych w zakresie realizowanych projektów


Warunki pracy

Praca 8 godzin dziennie 5 dni w tygodniu.
Praca w pokoju na I piętrze.
Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co
najmniej 6%.
1. Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na pleć,
wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
2. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści podanej w ogłoszeniu, z oryginalnym podpisem
własnoręcznym kandydata, opatrzone datą (list motywacyjny i oświadczenia).
3. Wzory oświadczeń do pobrania pod adresem: http://uokik.gov.pl/kariera_w_uokik.php .
Weryfikacja wymagań formalnych będzie się odbywała na podstawie dokumentów aplikacyjnych, i w związku z tym
podkreślamy, że kompletnie złożona aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie
podpisane oświadczenia.
4. Planowane etapy naboru: sprawdzian wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna.
5. Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne.
6. Proces rekrutacji trwa co najmniej 1 miesiąc od dnia ukazania się ogłoszenia.
7. Osoby zakwalifikowane do udziału w naborze zostaną powiadomione telefonicznie lub mailowo.
8. Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone po upływie 4 miesięcy od zakończenia naboru.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 55 60 247.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia w komunikacji społecznej lub public relations i doświadczenia w tworzeniu projektów graficznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Przeszkolenie w zakresie wykorzystywania programów graficznych, w tym Photoshop CS6, Illustrator CS6, Corel Draw Graphics Suite
  • Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania w zakresie znajomości narzędzi marketingowych i podstawowych programów graficznych, w tym PhotoshopCS6, Illustrator CS6, Corel Draw Graphics Suite
  • Posiadanie kompetencji: komunikacja
  • Posiadanie kompetencji: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Posiadanie kompetencji: rzetelność
  • Posiadanie kompetencji: współpraca
  • Posiadanie kompetencji: kreatywność
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C2
  • Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania w zakresie realizacji kampanii społecznych
  • Posiadanie kompetencji: myślenie analityczne


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-10-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    29/09/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi