Opis stanowiska pracy


Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynowanie zadań z zakresu funkcjonowania systemu szkoleń w służbie cywilnej oraz coroczne uczestnictwo w planowaniu i realizacji procesu opracowania i wykonania Planu szkoleń centralnych w służbie cywilnej dla korpusu służby cywilnej, oraz w formułowaniu i wdrażaniu polityki szkoleniowej w służbie cywilnej;
  • koordynowanie projektów współfinansowanych m.in. ze środków Unii Europejskiej, służących wzmocnieniu potencjału organizacyjnego urzędów i poprawie obsługi klientów urzędów (przedsiębiorców i obywateli);
  • administrowanie systemem nauczania zdalnego e-learning KPRM dla członków korpusu służby cywilnej o ogólnopolskim zasięgu;
  • nadzorowanie zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych w celu zapewnienia zgodnego z prawem przetwarzania danych o uczestnikach projektów;
  • współpraca z komórkami prawnymi w zakresie przygotowywania projektów umów cywilnoprawnych, pełnomocnictw w ramach wykonywania zadań dotyczących realizacji projektów własnych, interpretacji dokumentacji prawnej związanej z prowadzeniem polityki szkoleniowej oraz przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie zadań Wydziału;
  • coroczne gromadzenie i przetwarzanie (analizowanie) w systemie CKP informacji o potrzebach szkoleniowych urzędów, dotyczących priorytetów szkoleniowych na bieżący rok, danych liczbowych dotyczących uczestnictwa członków korpusu służby cywilnej w szkoleniach oraz wydatków na szkolenia członków korpusu służby cywilnej, zgłaszanych przez dyrektorów generalnych (kierowników) urzędów administracji rządowej.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca związana jest z permanentną obsługą klientów zewnętrznych, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi, zagrożeniem korupcją oraz okresowym spiętrzeniem zadań.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną. W budynku znajduje się stołówka pracownicza.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć , wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do KPRM). Życiorys preferowany wg wzoru zamieszczonego w BIP KPRM (zakładka: kontrola i nadzór, dokumenty, inne dokumenty, pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download.php?s=75&id=15783)

UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@kprm.gov.pl.
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej (w przypadku niedostarczenia oryginałów oświadczeń przesłanych w formie skanów, kandydatka/kandydat nie zostanie dopuszczony do rozmowy kwalifikacyjnej).
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem http://bip.kprm.gov.pl/download/75/35810/wzoroswiadczenia.docx

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne na stronie BIP KPRM, w zakładce „Praca w KPRM” pod adresem: http://bip.kprm.gov.pl/kpr/bip-kancelarii-prezesa/praca-w-kprm/3725,Praca-w-KPRM.html
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 694 70 29 (dot. spraw kadrowych).

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. tel. (22) 694 63 02 (numer kontaktowy pracownika k.o., który będzie udzielał odpowiedzi na pytania osób zainteresowanych podjęciem zatrudnienia w KPRM – nie dot. spraw kadrowych).


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej, w tym powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze funduszy strukturalnych oraz realizacji projektów systemowych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
  • Znajomość przepisów ustaw: o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi, o finansach publicznych, o zamówieniach publicznych;
  • Znajomość przepisów dotyczących funduszy strukturalnych;
  • Znajomość zasad zarządzania projektami finansowanymi z funduszy strukturalnych UE, w tym z zakresu zasad finansowania projektów, kwalifikowalności wydatków;
  • Znajomość zasad ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych, dostępu do informacji publicznej;
  • Znajomość obsługi elektronicznego generatora projektów, generatora wniosków płatniczych;
  • Znajomość procedur i zasad funkcjonowania administracji publicznej;
  • Znajomość zagadnień tworzenia planów szkoleń oraz organizacji szkoleń;
  • Kompetencje i umiejętności: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność (w tym umiejętność formułowania pisemnych opracowań i informacji, argumentowania i przekonywania, prowadzenia trudnych rozmów), umiejętności analityczne, umiejętność działania pod presją czasu, umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność organizacji pracy, umiejętność planowania i koordynacji zadań w długiej perspektywie czasu, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami;
  • Przeszkolenie w zakresie metodologii zarządzania projektem PRINCE2® lub PCM (ang. Project Cycle Management);
  • Przeszkolenie w zakresie tworzenia planów szkoleń;
  • Przeszkolenie w zakresie e-learning Moodle;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentów poświadczających spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie B2;
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
  • Kopia świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (rodzaj i długość).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia;
  • Kopia dokumentów poświadczających spełnienie wymagań dodatkowych w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie C1;
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych w zakresie przeszkoleń.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-09-18
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/09/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi