Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Infrastruktury w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

ul. Chałubińskiego 4/6,
00-928 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie materiałów do projektu ustawy budżetowej w zakresie dochodów budżetowych dla części 39 – Transport oraz dotacji (z wyłączeniem wydatków majątkowych) z budżetu państwa dla jednostek spoza sektora finansów publicznych, w tym: weryfikacja zgłoszeń jednostek budżetowych i innych podmiotów oraz analiza i kontrola formalno-rachunkowa formularzy planistycznych; opracowanie dla Ministerstwa Finansów zbiorczych materiałów do projektu ustawy budżetowej w zakresie dochodów budżetowych wraz z uzasadnieniem; opracowanie informacji, m.in. dla komisji sejmowych i senackich, Najwyższej Izby Kontroli, Ministerstwa Finansów oraz członków kierownictwa Ministerstwa, w sprawie projektu dochodów budżetowych
  • Opracowywanie planu w zakresie dochodów budżetowych dla części: 26 i 39 oraz sporządzanie i realizacja planu wydatków z budżetu państwa dla dysponenta części, w tym: opracowanie projektu/planu w zakresie dochodów budżetowych, w układzie części budżetowych; sporządzenie projektu/planu finansowego na dany rok budżetowy w zakresie dochodów i wydatków budżetowych dla dysponenta części; weryfikacja/analiza wniosków o dokonanie zmian w planie finansowym, w zakresie wydatków bieżących dla jednostek spoza sektora finansów publicznych; przygotowywanie projektów decyzji w sprawie zmian lub blokowania wydatków w ww. zakresie oraz sporządzanie zawiadomień w przedmiotowym zakresie dla właściwych komórek organizacyjnych; prowadzenie ewidencji zmian, dokonywanych w ciągu roku budżetowego, w planie finansowym dysponenta części oraz comiesięczne sporządzanie aktualizacji planu wydatków budżetowych
  • Realizacja zadań związanych ze sporządzeniem wykazu oraz planu finansowego wydatków proponowanych do ujęcia w rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie wydatków budżetu państwa, które nie wygasają z upływem roku budżetowego, w zakresie części: 26 i 39, w tym: weryfikacja wniosków przedkładanych przez dysponentów opracowywanie zbiorczych zestawień dla Ministerstwa Finansów współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa oraz jednostkami resortu
  • Obsługa Informatycznego Systemu TREZOR w zakresie wprowadzania projektu/planu: dochodów budżetowych dla części: 26 i 39 oraz wydatków z budżetu państwa dla dysponenta części, we współpracy z Ministerstwem Finansów i dysponentami niższego stopnia
  • Obsługa procesu legislacyjnego, poprzez opiniowanie projektów aktów normatywnych i aktów wewnętrznych, przekazywanych do uzgodnień wewnątrzresortowych leżących we właściwości Wydziału
  • Opiniowanie umów zawieranych z przedsiębiorcami na realizację zadań na rzecz obronności państwa w ramach części 39 – Transport oraz uczelniami publicznymi kształcącymi personel lotniczy dla lotnictwa cywilnego
  • Obsługa kontroli NIK oraz archiwizacja dokumentacji prowadzonej w Wydziale


Warunki pracy

Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach „A”, „B” i „C” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• winda w budynku „A”, „B” i „C” dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
• brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna
z sal konferencyjnych

Pracownikom oferujemy:
• dogodną lokalizację i ruchomy system czasu pracy: rozpoczynanie pracy w godz. 7.30-9.00.
• dodatkowe wynagrodzenie tzw. „trzynastka”, bogaty pakiet szkoleń, refundację nauki języka i studiów podyplomowych,
• pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku i kart sportowych, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,
• możliwość wykupienia w preferencyjnej cenie ubezpieczenia zdrowotnego, polisy na życie i zniżkowej legitymacji PKP

Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Aplikacje można również przesyłać mailowo na adres: rekrutacja@mi.gov.pl (wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez osoby aplikujące i przesłane w formie skanu).
Dokumenty załączane przez kandydatów do oferty, wystawione w języku obcym, winny być przetłumaczone na język polski.
Wzór wymaganych oświadczeń jest dostępny na stronie internetowej http://mi.bip.gov.pl w zakładce Praca. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby zakwalifikowane będą informowane telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.
Po zakończeniu naboru oferty złożone przez kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni oraz sprawdziany wiedzy
i umiejętności przeprowadzone w ramach naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (22) 630-18-24.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia w obszarze problematyki finansowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych
  • Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
  • Skuteczna komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego – np. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk, zakresów czynności lub kopie innych zaświadczeń (należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego)
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (nadmiarowych, nie związanych z wymaganiami i dokumentami określonymi w ogłoszeniu) przekazanych do celów naboru
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi