Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Sporządzanie list wynagrodzeń, premii i nagród dla pracowników Ministerstwa, w tym finansowych przy udziale środków europejskich, programów i projektów wraz z rozliczaniem dni nieobecności w pracy z powodu zasiłków chorobowych, zasiłków opiekuńczych, urlopów macierzyńskich, wychowawczych i rodzicielskich oraz sporządzanie poleceń przelewów i zleceń płatności ze środków.
  • Sporządzanie list płac z wynagrodzeń bezosobowych, w tych dotyczących wypłat ryczałtów członkom komisji działających przy Ministrze oraz sporządzanie poleceń przelewów i opiniowanie aktów prawnych w zakresie przepisów związanych z wynagrodzeniami.
  • Obliczanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz składek od wszystkich świadczeń wypłacanych pracownikom lub innym osobom uprawnionym, sporządzanie poleceń przelewów na rachunek właściwego urzędu skarbowego i ZUS, a także sporządzanie deklaracji i informacji wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących (urząd skarbowy, ZUS, podatnik, składkujący).
  • Prowadzenie bieżącego monitoringu w zakresie wypłat dokonywanych z funduszu wynagrodzeń oraz sprawozdawczość w zakresie wypłaconych wynagrodzeń.
  • Sporządzanie informacji, zestawień i sprawozdań z wynagrodzeń (w tym zaświadczenia o wynagrodzeniach i zatrudnieniu, druków Rp-7, ZUS-3, ZUS NP.-7, wkład do sprawozdania Rb-70, sprawozdania dla KPRM i dla GUS, np. Z-03, Z-06, Z-12, Z. 14).
  • Ustalanie i rozliczanie nagród jubileuszowych, ekwiwalentów za niewykorzystany urlop, odpraw, odszkodowań, ryczałtów samochodowych, świadczeń z ZFŚS i in. oraz sporządzanie poleceń przelewów.
  • Ustalanie, rozliczanie (w tym sporządzanie poleceń przelewów) i dokumentowanie składek na PFRON.
  • Gromadzenie, przechowywanie i kopiowanie dokumentów z zakresu Zespołu do spraw Płac, w tym do wniosków o płatność w programach i projektach europejskich.


Warunki pracy

Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.


Co oferujemy naszym pracownikom?

• możliwość uczestniczenia w projektach niedostępnych w sektorze prywatnym;
• rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie;
• rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi;
• stabilne zatrudnienie;
• ruchomy czas pracy;
• możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
• dofinansowania do wypoczynku, wyjść do kina, teatru, zajęć sportowych;
• HydePark – fantastyczną wspólną przestrzeń, której wykorzystanie zależy głównie od kreatywności pomysłodawcy;
• Strefę Mocy – miejsce na terenie MC, gdzie można korzystać z dedykowanej siłowni oraz zajęć relaksacyjnych;
• Pokój Rodzica z Dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.


Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 57 63.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze płacowym w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów z zakresu: prawa pracy, systemu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Zorientowanie na osiągnięcie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z obsługi programu kadrowo-płacowego PŁATNIK
  • Przeszkolenie w zakresie problematyki wynagrodzeń


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienia wymagań dodatkowych w zakresie przeszkolenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/06/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi