Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w WarszawieKomendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaKomenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie całokształtu spraw związanych z systemem uposażeń i awansów strażaków PSP
- współpracowanie z Wydziałem Budżetu i Rachunkowości w zakresie realizacji środków na uposażenia i inne świadczenia pieniężne strażaków
- przygotowywanie dokumentów oraz projektów decyzji Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w sprawie: mianowania, przeniesienia, delegowania, świadczeń pieniężnych strażaków, dla których właściwym jest Mazowiecki Komendant Wojewódzki PSP
- zakładanie i kompletowanie dokumentów oraz bieżące aktualizowanie akt osobowych strażaków KW PSP, komendantów powiatowych/miejskich PSP i ich zastępców
- ustalanie stanu faktycznego i prawnego w każdej załatwionej sprawie służbowej
- przygotowywanie projektów decyzji Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP o powołanie lub odwołanie ze stanowisk kierowniczych w jednostkach organizacyjnych PSP woj. mazowieckiego
- prowadzenie spraw kadrowych strażaków KW PSP w Warszawie, komendantów i zastępców komendantów powiatowych/miejskich PSP
- kompletowanie materiałów oraz opracowywanie sprawozdań, analiz, bilansów dot. merytorycznego zakresu działania wydziału na potrzeby KW PSP, KG PSP oraz innych instytucji
- prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników
- archiwizacja dokumentacji
- obsługa kancelaryjna Wydziału
Warunki pracyPodstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem - obsługa powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa,
- miejsce pracy: III piętro,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwane. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto: od 2 100 zł.
Aktualne informacje na temat wyników postępowania będą zamieszczane na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie (www.mazowsze.straz.pl) zakładka służba i praca. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia oraz oferty niespełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone. Odpowiadamy tylko na wybrane oferty. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminach kolejnych etapów rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 55 95 181.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
na podobnym stanowisku
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o służbie cywilnej, Ustawa o Państwowej Straży Pożarnej
- znajomość obsługi pakietu OFFICE
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- kurs kancelaryjno-archiwalny
- umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres
- komunikatywność
- samodzielność
- rzetelność i sumienność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie świadectw pracy
- kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje ( uprawnienia, ukończone kursy, itp.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie świadectw pracykopia świadectwa ukończenia kurs kancelaryjno-archiwalnegoDokumenty należy złożyć do: 2018-05-25
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu