Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie całokształtu spraw związanych z systemem uposażeń i awansów strażaków PSP
  • współpracowanie z Wydziałem Budżetu i Rachunkowości w zakresie realizacji środków na uposażenia i inne świadczenia pieniężne strażaków
  • przygotowywanie dokumentów oraz projektów decyzji Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w sprawie: mianowania, przeniesienia, delegowania, świadczeń pieniężnych strażaków, dla których właściwym jest Mazowiecki Komendant Wojewódzki PSP
  • zakładanie i kompletowanie dokumentów oraz bieżące aktualizowanie akt osobowych strażaków KW PSP, komendantów powiatowych/miejskich PSP i ich zastępców
  • ustalanie stanu faktycznego i prawnego w każdej załatwionej sprawie służbowej
  • przygotowywanie projektów decyzji Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego PSP o powołanie lub odwołanie ze stanowisk kierowniczych w jednostkach organizacyjnych PSP woj. mazowieckiego
  • prowadzenie spraw kadrowych strażaków KW PSP w Warszawie, komendantów i zastępców komendantów powiatowych/miejskich PSP
  • kompletowanie materiałów oraz opracowywanie sprawozdań, analiz, bilansów dot. merytorycznego zakresu działania wydziału na potrzeby KW PSP, KG PSP oraz innych instytucji
  • prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników
  • archiwizacja dokumentacji
  • obsługa kancelaryjna Wydziału


Warunki pracy

Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem - obsługa powyżej 4 godzin na dobę; większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca w budynku przy ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa,
- miejsce pracy: III piętro,
- budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwane. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wysokość wynagrodzenia zasadniczego brutto: od 2 100 zł.
Aktualne informacje na temat wyników postępowania będą zamieszczane na stronie internetowej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie (www.mazowsze.straz.pl) zakładka służba i praca. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia oraz oferty niespełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone. Odpowiadamy tylko na wybrane oferty. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie o terminach kolejnych etapów rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 55 95 181.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
na podobnym stanowisku

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o służbie cywilnej, Ustawa o Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość obsługi pakietu OFFICE
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs kancelaryjno-archiwalny
  • umiejętność pracy w zespole
  • odporność na stres
  • komunikatywność
  • samodzielność
  • rzetelność i sumienność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy
  • kopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje ( uprawnienia, ukończone kursy, itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy
  • kopia świadectwa ukończenia kurs kancelaryjno-archiwalnego

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-05-25
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/05/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi