Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Uzgadnianie projektów aktów prawnych MSWiA i innych resortów z właściwymi komórkami organizacyjnymi KG PSP, oraz sporządzanie projektów odpowiedzi do Departamentu Prawnego MSWiA, innych komórek organizacyjnych MSWiA oraz innych resortów w sprawach opiniowanych projektów aktów prawnych
  • Opracowywanie i uzgadnianie z komórkami organizacyjnymi MSWiA projektów aktów prawnych
  • Sporządzanie na zlecenie dyrektora lub zastępcy dyrektora projektów opinii prawnych dla Komendanta Głównego PSP, biur merytorycznych KG PSP, podmiotów zewnętrznych, w celu zapewnienia właściwego poziomu aktów prawnych
  • Przygotowanie aktów prawnych Komendanta Głównego PSP do druku w Dzienniku Urzędowym KGPSP
  • Przekazywanie do Gabinetu Komendanta Głównego informacji o aktach prawnych dotyczących PSP i ochrony przeciwpożarowej w celu umieszczenia ich na stronie internetowej KG PSP


Warunki pracy

Praca administracyjno – biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.
Budynek nr 3 Komendy Głównej PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, na terenie kompleksu koszarowego, teren chroniony, parter budynku. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo, bariery architektoniczne: brak windy, brak podjazdu, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
Na kopercie i liście motywacyjnym proszę dopisać: BP – starszy specjalista.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Proponowane wynagrodzenie: mnożnik 2,013 kwoty bazowej tj. 3772,04 zł brutto.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku ofert złożonych drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę nadania).
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Proces naboru składa się z trzech etapów:
• weryfikacji ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu,
• testu wiedzy,
• rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dodatkowe informacje: 22 523-39-68 (Biuro Prawne KG PSP).


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w urzędach administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość procedur dotyczących Rządowego Procesu Legislacji
  • Komunikatywność
  • Kreatywność
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • posiadanie aplikacji legislacyjnej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • obsługa programów komputerowych zawierających informacje prawne
  • obsługa aplikacji biurowych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-05-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    11/05/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi