Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Miar w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Główny Urząd Miar
ul. Elektoralna 2
00-950 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynowanie prac Konsultacyjnych Zespołów Metrologicznych (KZM), w tym aktualizowanie danych, prowadzenie analiz, opracowywanie raportów, organizowanie i prowadzenie cyklicznych spotkań z Sekretarzami KZM-ów
  • Koordynowanie prac Komitetów Technicznych Dziedzinowych (KT GUM), w tym przygotowywanie projektów dokumentów, monitorowanie przebiegu prac członków KT GUM, aktualizowanie danych dotyczących KT GUM, prowadzenie analiz, opracowywanie sprawozdań, współorganizowanie spotkań KT GUM
  • Koordynowaie prac Zespołu ds. Założeń Metrologicznych (ZZM) budowy kampusu laboratoriów, w tym aktualizowanie bazy danych wymagań dla laboratoriów, organizowanie spotkań zespołu, przygotowywanie sprawozdań, współpraca z zespołem architektów
  • Prowadzenie prac związanych z uaktualnianiem i nowelizacją cennika usług GUM
  • Przedstawianie propozycji założeń przy tworzeniu narzędzi informatycznych do sprawnego zbierania i segregowania informacji związanych z pracami zespołów i komitetów
  • Prowadzenie spraw związanych z transferem wiedzy metrologicznej, w tym w szczególności przygotowywanie referatów i artykułów na konferencje krajowe i międzynarodowe
  • Wspomaganie koordynacji spraw związanych ze współpracą z instytucjami naukowymi oraz z PKN, PCA i POLLAB


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa. Możliwe krajowe i zagraniczne wyjazdy służbowe. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dane osobowe kandydatek/kandydatów zawarte w przesłanych ofertach aplikacyjnych będą przetwarzane przez Prezesa Głównego Urzędu Miar z siedzibą przy ul. Elektoralnej 2, 00-139 Warszawa, jako administratora danych, w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 j.t.), konieczne do przeprowadzenia rekrutacji.
UWAGA! Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@gum.gov.pl
W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydatki/kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.
W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przypominamy o obowiązku składania dokumentów w języku polskim.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Prosimy o skorzystanie ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w GUM, które są dostępne na stronie BIP GUM.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą mailową o terminie kolejnego etapu rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 581 91 36 lub 581 93 84 w godz. 8.00-16.00.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie w dziedzinie nauk ścisłych lub nauk technicznych

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w placówce o charakterze naukowo-badawczym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca pisanie pism, rozumienie tekstów fachowych oraz wypowiadanie się na tematy związane z wykonywaną pracą
  • Wiedza z zakresu metrologii ogólnej, naukowej, przemysłowej
  • Znajomość ustawy „Prawo o miarach” i aktów wykonawczych
  • Umiejętność analitycznego myślenia i syntezowania informacji
  • Umiejętność podejmowania decyzji
  • Umiejętność koncepcyjnego rozwiązywania problemów metrologicznych
  • znajomość normy PN-EN ISO 17025
  • Umiejętności: wspólpracy, komunikacji, organizacji pracy, zorientowanie na osiąganie celów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przygotowanie naukowe zgodnie z profilem – stopień naukowy doktora
  • Znajomość drugiego języka obcego (niemieckiego lub francuskiego) na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność przygotowywania prezentacji
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń
  • staże w zagranicznych instytutach naukowych
  • umiejętność sporządzania ocen analiz i prognoz


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka niemieckiego lub francuskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających uzyskanie tytułu naukowego doktora.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi