Główne obowiązki:
Upowszechnianie idei współpracy biznesu i edukacji poprzez m.in.:
1) prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych dla szerokiego grona odbiorców nt. idei współpracy biznesu i edukacji m.in. poprzez tworzenie sektorowych rad ds. kompetencji, w tym:
a. organizację merytoryczną spotkań
b. prowadzenie wystąpień i prezentacji podczas wydarzeń własnych Agencji oraz wydarzeń zewnętrznych
c. tworzenie materiałów i artykułów merytorycznych, a także pozyskiwanie ekspertów do współpracy merytorycznej przy ich tworzeniu
d. merytoryczne zarządzanie treścią podstrony poświęconej ww. idei („Biznes dla edukacji”)
2) pełnienie funkcji eksperta ds. użyteczności wyników badań w ramach projektu „Bilans Kapitału Ludzkiego”:
a. koordynowanie procesu publikowania i udostępniania raportów oraz wyników badań merytoryczne opracowywanie programów wydarzeń regionalnych i ogólnopolskich podsumowujących wyniki badań, moderowanie dyskusji
b. określenie grup uczestników do zrekrutowania na wydarzenia
c. przygotowanie lub pozyskanie i publikacja artykułów w oparciu o wyniki badań BKL
d. wystąpienia publiczne w trakcie wydarzeń własnych Agencji i zewnętrznych
3) pełnienie funkcji specjalisty ds. konkursu nt. współpracy biznesu i edukacji w projekcie dot. Rady Programowej ds. Kompetencji (zadanie cykliczne):
a. Opieka merytoryczna, w tym opracowanie regulaminu konkursu i zasad przyznawania nagród/wyróżnień
b. Współpraca z partnerami i ekspertami, w tym pozyskanie innych organizacji do współpracy przy konkursie, osób do selekcji propozycji zgłaszanych w ramach konkursu oraz członków kapituły konkursu
c. Przygotowanie procesu i przeprowadzenie oceny zgłoszeń
d. Organizacja merytoryczna wydarzenia będącego podsumowaniem konkursu / wręczeniem nagród
e. Upowszechnianie informacji o konkursie i jego wynikach
f. Przygotowanie merytoryczne materiałów na warsztaty dla potencjalnych wnioskodawców zainteresowanych konkursem
Wymagania konieczne:
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie zawodowe:
a. Doświadczenie merytoryczne w zakresie organizacji wydarzeń (konferencji, kongresów, seminariów, uroczystości wręczenia nagród itp.) – min. 4 lata
b. Doświadczenie w popularyzacji wyników badań – min. 2 lata
c. Doświadczenie w prowadzeniu i moderowaniu dyskusji – min. 5 wydarzeń/spotkań
d. Doświadczenie w przygotowywaniu i publikowaniu materiałów i artykułów merytorycznych (w wersji papierowej lub elektronicznej) – min. 5 publikacji
Poziom znajomości zagadnień z zakresu:
a. organizacji seminariów, konferencji w tym pełnienie roli prelegenta/moderatora – bardzo dobry
b. rynku pracy, w szczególności z punktu widzenia potrzeb pracodawców – dobry
c. systemu kształcenia formalnego (w tym zawodowego) i rynku szkoleń - dobry
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie
Poziom obsługi programów komputerowych:
a. Pakiet Ms Office – bardzo dobry
b. Programy graficzne - podstawowy
Inne: komunikatywność, zdolności organizacyjne, elastyczność, kreatywność, umiejętność koordynacji pracy podwykonawców
Wymagania pożądane:
Wykształcenie wyższe na kierunkach obejmujących: zarządzanie, ekonomię, nauki społeczne, andragogikę, public relations.
• Dobra znajomość zagadnień związanych z uczeniem się osób dorosłych
• Dobra znajomość zagadnień z zakresu szeroko pojętej współpracy szkół, uczelni
z przedsiębiorstwami
• Bardzo dobra umiejętność prowadzenia działań informacyjnych w social media
• Wysoko rozwinięta umiejętność współpracy w zespole
Oferujemy:
1. Konkurencyjne warunki zatrudnienia:
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
2. Przyjazne środowisko pracy
3. Wygodną lokalizację miejsca zatrudnienia
* Oferta pracy tymczasowej