Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaWarszawa ul. Nowy Świat 6/12
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie postępowań administracyjnych i pozaadministracyjnych, w tym prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem informacji publicznej (w tym: przygotowywanie projektu odpowiedzi do wnioskodawcy, przygotowywanie materiałów będących informacją publiczną),
- sprawozdawczość w zakresie udzielania informacji publicznej,
- organizowanie spotkań i wydarzeń krajowych/międzynarodowych Ministerstwa, w tym tworzenie harmonogramu spotkań i wydarzeń w celu zabezpieczenia informacji o dostępności członków Kierownictwa w resorcie we wskazanym terminie,
- obsługiwanie interesantów, udzielanie informacji w zakresie obsługi linii telefonicznej „informacja dla obywatela” – IDO w ramach Rządowego Programu „Obywatel”, w tym udzielanie informacji w zakresie zadań realizowanych przez Ministerstwo,
- prowadzenie obsługi przyznawania patronatów, w tym: weryfikacja i analiza złożonej dokumentacji, pozyskiwanie opinii właściwych komórek merytorycznych, pozyskiwanie opinii Ministra/członków Kierownictwa resortu, przekazywanie wnioskodawcy decyzji o przyznaniu/nieprzyznaniu patronatu,
- prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego w zakresie opracowywania i wdrażania rozwiązań z obszaru metodyki udostępniania informacji publicznej oraz ponownego wykorzystania informacji sektora publicznego w MGMiŻŚ, w tym opracowywanie lub opiniowanie projektów aktów normatywnych wewnętrznie obowiązujących w Ministerstwie.
Warunki pracyMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– wejście do budynku „A” i „D” przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– węzeł sanitarny, szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne, platformy podjazdowe na schodach oraz windy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
– mogą pojawić się trudności lub możliwa pomoc osób trzecich dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można uzyskać pod nr tel.(0-22) 583-88-49.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- wiedza z zakresu: dostępu do informacji publicznej, ustawy o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ochrony danych osobowych
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2
- komunikacja
- współpraca
- myślenie analityczne
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- rzetelność
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność redagowania tekstów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość zadań i struktury organizacyjnej Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie A2 lub informacja o poziomie znajomości języka na poziomie A2
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2018-02-21
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu