Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Cyfryzacji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Ministerstwo Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowywanie oraz uczestniczenie w tworzeniu dokumentów o charakterze wdrożeniowym, w szczególności w zakresie kryteriów wyboru projektów i katalogu wydatków kwalifikowalnych.
  • Przeprowadzanie analizy zakresów istotnych inicjatyw dotyczących rozwoju kompetencji cyfrowych zgłaszanych do realizacji lub realizowanych z innych źródeł niż PO PC (środki EFSI, budżet państwa oraz inne środki publiczne), m.in. w celu wymiany doświadczeń oraz dobrych praktyk. Formułowanie rekomendacji w celu optymalizacji procesu wydatkowania środków w ramach PO PC.
  • Gromadzenie informacji oraz podejmowanie działań zmierzających do wzmocnienia i utrwalenia doświadczeń i dobrych praktyk zgromadzonych w trakcie realizacji działań w ramach III osi i możliwości ich kontynuacji w celu zapewnienia trwałości rezultatów PO PC
  • Gromadzenie informacji na temat projektów realizowanych przez poszczególne typy interesariuszy (interaktywna mapa inicjatyw, uwzględniająca również zakres terytorialny realizowanych inicjatyw, w tym również identyfikująca obszary do interwencji w ramach poszczególnych naborów).
  • Opracowywanie zakresu/standardu projektów przewidzianych do realizacji w ramach III osi POPC. Realizowanie działań wynikających z projektów przewidzianych do realizacji w III osi POPC, a przypisane Ministerstwu Cyfryzacji.
  • Informowanie Jednostek Samorządu Terytorialnego o planowanych na ich obszarze projektach dotyczących rozwoju kompetencji cyfrowych realizowanych w PO PC.
  • Sporządzanie raportów i zestawień, tworzenie systemów analitycznych, pulpitów managerskich, badanie efektywności podejmowanych interwencji.
  • Opiniowanie dokumentów systemu wdrażania PO PC. Monitorowanie realizacji projektów finansowanych z trzeciej osi POPC i ich wpływu na rzecz nabywania i rozwoju kompetencji cyfrowych.


Warunki pracy

Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zwarte w niniejszym ogłoszeniu.

Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty otrzymane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz niekompletne nie będą rozpatrywane. Dokumenty złożone
w aplikacji nie będą zwracane. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną o ich terminie. Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://nabory.kprm.gov.pl, http://mc.bip.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 245 57 63.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe magisterskie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
związane z tworzeniem strategii lub biznesplanów, lub długookresowych planów działań.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Znajomość Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
  • Umiejętność tworzenia strategii, biznesplanów, długookresowych planów działań.
  • Umiejętność tworzenia zestawień i analiz w arkuszu kalkulacyjnym.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej.
  • Umiejętność współpracy w zespole.
  • Umiejętność skutecznego komunikowania się.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Zorientowanie na osiągnięcie celów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zarządzania projektami.
  • Znajomość zagadnień związanych z tworzeniem baz badanych i pracą na danych.
  • Wiedza o zagadnieniach związanych z Pomocą Techniczną POPC.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-02-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    09/02/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi