Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Ministerstwo Obrony Narodowej
Al.Niepodległości 218
00-911 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Udział w koordynowaniu gospodarowaniem mieniem ruchomym resortu obrony narodowej poprzez analizowanie potrzeb niezbędnych do transformacji Sił Zbrojnych i monitorowanie zagospodarowywania zbędnych składników majątkowych. Sporządzanie opinii dla Ministra Obrony Narodowej w zakresie planowania i sprawozdawczości z realizacji procesu zagospodarowania mienia ruchomego Skarbu Państwa.
  • Uczestniczenie w kontrolach sposobu i terminów zagospodarowania zbędnego mienia ruchomego przez Agencję Mienia Wojskowego lub inną agencję wykonawczą powołaną do realizacji tych zadań.
  • Uczestniczenie w kontroli zadań realizowanych przez Agencję Mienia Wojskowego na podstawie umowy pomiędzy Ministrem Obrony Narodowej a Agencją Mienia Wojskowego w sprawie zasad świadczenia przez Agencję odpłatnych usług i dostaw oraz wykonywania robót budowlanych, na rzecz jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej.
  • Opracowywanie projektów aktów prawnych powszechnie obowiązujących (np. rozporządzeń Ministra Obrony Narodowej) oraz przepisów wewnątrzresortowych (decyzji, zarządzeń i wytycznych) w zakresie warunków i wymagań, jakie powinny spełniać ruchome składniki mienia oraz w zakresie zasad postępowania i gospodarowania tym mieniem.
  • Opiniowanie projektów ustaw, rozporządzeń, umów międzynarodowych oraz przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej, w tym także przepisów resortowych, dotyczących warunków, wymagań i zasad gospodarowania ruchomymi składnikami mienia Skarbu Państwa.
  • Analizowanie potrzeb w zakresie wymagań techniczno-użytkowych mienia ruchomego, niezbędnego dla procesu transformacji oraz modernizacji technicznej Sił Zbrojnych oraz monitorowanie zagospodarowania tego mienia w kompleksach wojskowych.
  • Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje poselskie lub inne pytania kierowane do MON. Przygotowywanie pisemnych wyjaśnień z zakresu gospodarowania mieniem i realizacji innych zadań przez AMW dla Kancelarii Sejmu i Senatu, Komisji Sejmowych, Rady Ministrów, NIK, jednostek resortu ON i podmiotów zewnętrznych.
  • Opiniowanie nadsyłanych z Ministerstwa Rozwoju wniosków firm krajowych ubiegających się o „Deklarację uprawnienia” do udziału w przetargach międzynarodowych na realizację inwestycji obronnych na terenie państw członkowskich NATO.


Warunki pracy

Budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich. Wewnątrz budynku: winda towarowa, drzwi przeciwpożarowe, bardzo ograniczona możliwość poruszania się na wózkach inwalidzkich-konieczna asysta innego pracownika. Nie występują uciążliwe/ szkodliwe/ niebezpieczne warunki pracy. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Zagrożenie korupcją. Przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie na ww. stanowisku wynosi około 3700 zł brutto plus dodatek za wysługę lat. Pracownikowi może być nadany przez właściwego wojskowego komendanta uzupełnień pracowniczy przydział mobilizacyjny - na podstawie art. 59a ust. 2 i 5 ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Procedura naboru do korpusu służby cywilnej w MON nie dopuszcza możliwości uzupełniania aplikacji.
Niezbędnym elementem ofert kandydatów jest adres e-mailowy.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni wyłącznie pocztą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tych dokumentów, sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie zostaną uznane za nie spełniające wymagań formalnych (decyduje data wpływu). Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno - technicznego stanowiska pracy).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261 840 515, 261 840 042.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Powyżej 1 roku doświadczenia w obszarze gospodarowania mieniem ruchomym
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, umożliwiającego uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
  • Znajomość: ustawy o Agencji Mienia Wojskowego, ustawy o finansach publicznych w zakresie zasad finansów publicznych, ustawy Kodeks cywilny w zakresie zobowiązań, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, struktury organizacyjnej MON
  • Umiejętność: organizacji pracy własnej, współpracy z innymi, dążenia do rezultatu, poszukiwania rozwiązań, komunikacji w tym komunikacji pisemnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających powyżej 1 roku doświadczenia w obszarze gospodarowania mieniem ruchomym (np. kopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
    • Kopia kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-29
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    15/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi