Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Ministerstwo Edukacji Narodowej
al. J.Ch. Szucha 25
00-918 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Uczestniczy w sprawowaniu nadzoru merytorycznego nad realizowanymi i planowanymi projektami PO WER dotyczącymi Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji.
  • Współpracuje z organami administracji rządowej w zakresie włączania kwalifikacji do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji.
  • Bierze udział w przygotowaniu legislacji w obszarze Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji.
  • Analizuje dokumenty Komisji Europejskiej, Rady Unii Europejskiej oraz Parlamentu Europejskiego i opracowuje propozycje wkładów do stanowisk Rządu na spotkania tych gremiów w ramach kompetencji Wydziału Strategii i Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Departamencie Strategii i Współpracy Międzynarodowej.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe,
możliwość poruszania się po budynku: budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) lub oferty niekompletne (tj. niezawierające prawidłowych i podpisanych oświadczeń oraz wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w „wymaganych dokumentach i oświadczeniach”), zostaną odrzucone. Kopie dokumentów dot. stażu pracy / doświadczenia zawodowego, muszą potwierdzać zamknięty okres oraz wymagany obszar zatrudnienia.
Zachęcamy do skorzystania ze wzorów oświadczeń, które są dostępne na stronie BIP MEN, w zakładce "Praca" ”wzory oświadczeń do naboru”, hiperłącze: Praca / Wzory oświadczeń do naboru oraz do składania cv w formacie Europass - http://europass.cedefop.europa.eu/pl/documents/curriculum-vitae.
Przekazanie kopii dokumentów wymienionych w części „kopie innych dokumentów i oświadczenia” nie jest obowiązkowe. Kopie te stanowią jednak podstawę potwierdzenia spełniania wymagań dodatkowych zawartych w ogłoszeniu.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Nadesłane oferty, z wyjątkiem oferty wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 34-74-852, 34-74-244 lub 34-74-170.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub doświadczenia zawodowego w instytutach badawczych w realizacji zadań z obszaru administracji publicznej lub badań społeczno-ekonomicznych
  • biegła znajomość języka angielskiego (C1)
  • znajomość podstaw prawnych i instytucjonalnych Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji
  • znajomość zagadnień dot. realizacji projektów współfinansowanych z EFS
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej (w zakresie podziału, zasad organizacji i działania), w tym służby cywilnej (w zakresie organizacji s.c., uprawnień i obowiązków członków korpusu służby cywilnej)
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność współpracy
  • kreatywność
  • umiejętność wystąpień publicznych
  • umiejętności analityczne
  • komunikatywność (w tym umiejętność precyzyjnego i klarownego formułowania wniosków)
  • dyspozycyjność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • przeszkolenie z zakresu rozwoju systemów edukacji w Polsce i w krajach rozwiniętych (zalecane staże zagraniczne) lub z zakresu planowania strategicznego lub z zakresu posługiwania się nowoczesnymi technikami informacji i komunikacji lub z zakresu funduszy europejskich
  • znajomość języka francuskiego lub niemieckiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
  • wiedza na temat struktury polskiego systemu oświaty i systemów edukacji w państwach Unii Europejskiej i OECD
  • wiedza na temat systemów kwalifikacji w Polsce i w innych państwach Unii Europejskiej i OECD
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze planowania strategicznego lub programowania rozwoju w obszarze kształcenia i szkolenia lub w obszarze projektów współfinansowanych z EFS


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia dokumentu lub oświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym (C1)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • Oświadczenie lub kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka francuskiego lub niemieckiego na poziomie bardzo dobrym (B2)
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi