Opis stanowiska pracy
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalistaGłówny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Tworzenie wymagań merytorycznych w zakresie produkcji i kontroli jakości danych 3D, tworzenie wewnętrznej metodyki kontroli jakości oraz koordynowanie działań kontroli jakości danych 3D w tym prowadzenie harmonogramów oraz procedur obiegu produktów (w tym prowadzenie repozytorium, poszczególnych dokumentów oraz realizacja działań kontroli) w celu sprawnej obsługi bieżących zadań zespołu 3D.
- Tworzenie analiz i przygotowywanie propozycji rozwiązania niestandardowych problemów w zakresie wewnętrznej kontroli jakości danych 3D w celu terminowej i zgodnej z założeniami jakościowymi realizacji umów na produkcję i kontrolę jakości danych 3D.
- Realizowanie działań merytorycznych związanych z budową baz danych zobrazowań lotniczych i zobrazowań satelitarnych, ortofotomapy oraz numerycznego modelu terenu w tym uczestniczenie w opracowywaniu i uzgadnianiu aktów prawnych oraz uczestniczenie w opracowaniu budżetu zadaniowego, planu rzeczowo-finansowego, planu zamówień publicznych i planu pracy Departamentu w zakresie zadań Wydziału, a także w sprawozdaniu z ich realizacji w celu zapewnienia całkowitego pokrycia powierzchni kraju aktualnymi opracowaniami.
- Udział w przygotowaniu oraz przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych w celu dokonania zakupu usług i dostaw związanych z zadaniami zespołu 3D.
- Prowadzenie bieżącej współpracy na linii Zamawiający-Wykonawcy w zakresie zagadnień merytorycznych w tym przygotowywanie wkładu do pism oraz wspieranie współpracy z interesariuszami projektu w zakresie merytorycznym, w celu zapewnienia efektywnej obsługi bieżących zadań zespołu 3D.
- Uczestniczenie w odbiorach produktów projektu realizowanych w ramach zadań zespołu 3D oraz bieżąca współpraca z pozostałymi zespołami w celu efektywnej realizacji projektu, w tym bieżące raportowanie i sprawozdawczość prac kontroli jakości danych 3D.
- Uczestniczenie w działaniach związanych z zarządzaniem wymaganiami interesariuszy produktów wytwarzanych przez zespół 3D oraz wspieranie zadań promocji i szkoleń poprzez m.in. przygotowywanie wkładów merytorycznych do materiałów i ich fachową merytoryczną ocenę, przygotowywanie i przeprowadzanie wystąpień publicznych w celu efektywnego wykorzystania produktów projektu przez interesariuszy.
- Uczestniczenie w przygotowaniu wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych odnośnie budowy e-usług i baz danych 3D w zakresie posiadanych kompetencji w celu efektywnego wytworzenia produktów projektu.
Warunki pracy− Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
− Wyjazdy służbowe.
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku.
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data nadania).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe geodezyjne i/lub kartograficzne lub geograficzne lub pokrewne.
doświadczenie zawodowe/staż pracy3 lata doświadczenia zawodowego
w dziedzinie produkcji lub kontroli jakości baz danych przestrzennych
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z fotogrametrią w szczególności z lotniczym skaningiem laserowym i modelowaniem 3D
- Dobra znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność
- Kreatywność
- Umiejętność podejmowania inicjatywy
- Dzielenie się wiedzą
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Umiejętność przekonywania
- Umiejętność konsultacji kwestii drażliwych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-07-07
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu