Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Rozwoju w Warszawie

poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Ministerstwo Rozwoju
Plac Trzech Krzyży 3/5
00-507 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zarządzanie projektami, w tym: • podsumowywanie i ocena wyników projektu • kontrolowanie realizacji zadań pod kątem: jakości, zgodności z zakresem wykonania i zaplanowanym czasem realizacji • rozliczanie projektu (w tym: przygotowywanie wniosków o płatność/ sprawozdań/ raportów) • opracowywanie harmonogramu prac projektowych • opracowywanie budżetu projektu • analizowanie uwarunkowań, otoczenia biznesowego, etc. • budowanie zespołu projektowego • określanie ogólnej koncepcji projektu w tym jego celu i oczekiwanych efektów • kontrolowanie wykonania budżetu • dobór podwykonawców, dostawców i ekspertów • identyfikowanie pojawiających się problemów i ryzyk w projekcie/ zespole projektowym oraz proponowanie działań korygujących • komunikacja i podział realizacji zadań • odbiór prac cząstkowych po wykonaniu poszczególnych etapów projektu • doprecyzowywanie zakresu projektu, podział na etapy, wyznaczanie celów cząstkowych oraz określanie kryteriów oceny wyników prac projektowych
  • Ocena i wybór projektów, w tym: • opracowywanie i aktualizowanie kryteriów wyboru projektów • formalna i/ lub merytoryczna ocena projektów • przeprowadzanie konsultacji i uzgodnień • organizowanie naboru projektów
  • Udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań w zakresie właściwości komórki organizacyjnej, w tym: • uczestniczenie w postępowaniach jako członek komisji przetargowych • opracowywanie projektu umowy • sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia • nadzorowanie wykonania umowy • opiniowanie dokumentacji • przeprowadzanie odbioru przedmiotu umowy • przeprowadzanie rozeznania rynku • szacowanie wartości zamówienia
  • Organizowanie spotkań i wydarzeń krajowych/ międzynarodowych Ministerstwa, w tym : • zapewnianie/ obsługa udziału prelegentów/ ekspertów zewnętrznych • przygotowywanie merytoryczne spotkań i wydarzeń (w tym: opracowywanie prezentacji, materiałów, publikacji, etc.) • przygotowywanie/ uzgadnianie dokumentów podsumowujących • prowadzenie i/ lub udział w spotkaniach i wydarzeniach


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
• reprezentacja urzędu
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
• praca z bazami danych/programami specjalistycznymi
• wyjazdy służbowe
• praca w kontroli na miejscu u beneficjentów na terenie całej Polski
• organizacja/prowadzenie spotkań/negocjacji/ustalanie warunków umów

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych na każdej kondygnacji
• winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście główne od strony ul. Wspólnej przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
• wejście do obiektu od strony ul. Żurawiej przystosowane za pomocą platformy przyschodowej
• sale konferencyjne na V piętrze dostępne za pomocą schodołazu
• ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
• praca w pokoju wieloosobowym
• praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.mr.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo, lub uzyskać pod nr tel.(0-22) 273 79 48.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym lub wyższe nieprofilowane i studia podyplomowe o profilu ekonomicznym

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze związanym z projektami infrastrukturalnymi/doradztwem projektowym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wiedza na temat procesu przygotowania inwestycji, w tym wymogów dotyczących przygotowania i realizacji projektów ppp
  • wiedza nt. analiz przedrealizacyjnych dla projektów infrastrukturalnych
  • znajomość prawa zamówień publicznych
  • znajomość tematyki finansów publicznych
  • wiedza z zakresu analizy finansowej i ekonomicznej opłacalności projektu infrastrukturalnego
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • współpraca
  • komunikacja
  • myślenie analityczne
  • rzetelność
  • umiejętność analizy i modyfikacji arkusza kalkulacyjnego przedstawiającego analizę finansową projektu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-30
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi