Opis stanowiska pracy


Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista do spraw wsparcia testowania w Referacie Centrum Kompetencyjne Wsparcia Testowania i Jakości SISC (CKT) w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczy

85-950 Bydgoszcz ul. Dr. E. Warmińskiego 18

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wspiera właścicieli biznesowych w utrzymaniu, rozwoju oraz wdrażaniu komponentów SISC w KAS poprzez analizę procesów biznesowych oraz udział w spotkaniach z zespołami projektowymi/utrzymaniowymi komponentów SISC
  • Utrzymuje i rozwija Metodyki testowania TestReg oraz jednolitego systemu procedur organizacyjnych i wytycznych zapewniających spójną jakość testów komponentów SISC
  • Wspiera metodycznie, merytorycznie, organizacyjnie i technicznie zespoły odpowiedzialne za rozwój i utrzymanie komponentów SISC w przeprowadzaniu testów
  • Koordynuje prace prowadzone w zintegrowanym środowisku testowym SISC w uzgodnieniu z właścicielami biznesowymi
  • Koordynuje testy integracyjne systemów oraz testy usług biznesowych
  • Wykonuje testy wydajnościowe
  • Utrzymuje i zapewnia rozwój repozytorium testowego, gromadzi wiedzę niezbędną do przeprowadzenia testów, wymiany doświadczeń oraz budowania kompetencji i dojrzałości organizacji w obszarze testowania
  • Organizuje szkolenia oraz zajęcia warsztatowe w obszarze testowania i kontroli jakości


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:



  • stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie

  • wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: 5.049,42 zł brutto przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 2,485

  • dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka")

  • nagrody jubileuszowe

  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych

  • ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczęcia pracy między 7:00 a 9:00

  • otwartą i przyjazną atmosferę w pracy

  • pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach

  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie

  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

  • możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa

  • praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie

  • budynek urzędu przystosowany architektonicznie do poruszania się osób z niepełnosprawnością ruchową



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.


Dokumenty zawarte w ofercie pracy składane w formie papierowej, tj. list motywacyjny, CV oraz oświadczenia, muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a dodatkowo list motywacyjny i oświadczenia także datą.


ZACHĘCAMY DO APLIKOWANIA PRZEZ FORMULARZ ELEKTRONICZNY (przycisk – APLIKUJ ELEKTRONICZNIE).


Dokumenty zawarte w ofercie pracy składane w formie elektronicznej, tj. list motywacyjny, CV oraz oświadczenia, muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem, a dodatkowo list motywacyjny i oświadczenia także datą. Dokumenty te muszą być zeskanowane po ich uprzednim podpisaniu.


Dokumenty przedkładane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.


Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.


Wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór → Wzory Oświadczeń).



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze informatyki lub w obszarze administracji skarbowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, pozwalającym na swobodne korzystanie z dokumentacji
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu testowania, prowadzenia projektów, programowania
  • Umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Komunikatywność
  • Umiejętność zarządzania zespołami
  • Brak pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów oraz brak współpracy z ww. organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość narzędzi automatyzujących testy
  • Znajomość zagadnień projektowania systemów, architektury oprogramowania, umiejętność programowania
  • Certyfikaty IREB, ISTQB
  • Certyfikaty Prince2, AgilePM, SCRUM, PMI


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-05-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
    ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7
    85-056 Bydgoszcz
    z dopiskiem „oferta pracy Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy - CKT”

    Decyduje data: zgłoszenia elektronicznego lub stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu w przypadku zgłoszenia w formie papierowej

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/05/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi