Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista

Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu ul. 1 Maja 2, 39-400 Tarnobrzeg

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • • administracja policyjnych sieci i systemów informatycznych,
  • • administracja stanowisk Opracowywania Dokumentów Niejawnych,
  • • administracja systemów rejestracji rozmów audio i monitoringu wizyjnego,
  • • wykonywanie instalacji i re-instalacji oprogramowania.
  • • wykonywanie przeglądów konserwacyjnych oraz napraw sprzętu i urządzeń informatycznych,
  • • pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów sprzętowych i systemowych dotyczących użytkowanego oprogramowania oraz opracowywanie stosownych procedur, instrukcji i zaleceń.


Warunki pracy

Jednozmianowy system pracy. Praca związana z wysiłkiem fizycznym i wyjazdami
w teren, przy monitorze ekranowym, naturalne i sztuczne oświetlenie, na wysokości do 3 m., obsługa uprzędzeń teleinformatycznych zasilanych prądem zmiennym 230 V.
Stałe miejsce pracy znajduje się w budynku nie przystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Brak odpowiednio dostosowany toalet, brak podjazdów, podjazd jest tylko na zewnątrz głównego budynku.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
telefon; 15 851 3201 lub 15 851 3360

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie informatyczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • • staż pracy w branży informatycznej lub telekomunikacyjnej, min. 2 lata,
  • • doświadczenie w administrowaniu systemami informatycznymi,
  • • dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows,
  • • dobra znajomość zasad konfiguracji oraz zarządzania aktywnymi urządzeniami sieciowymi,
  • • dobra znajomość zagadnień w zakresie budowy i instalacji elementów sieci teleinformatycznych,
  • • prawo jazdy kat. B,
  • • zamieszkanie: powiat tarnobrzeski,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • • dyspozycyjność,
  • • znajomość obsługi programów grafiki rastrowej i wektorowej,
  • • umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole,
  • • umiejętność i chęć samodoskonalenia zawodowego,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • kopia dowodu osobistego, książeczki wojskowej i prawa jazdy,
  • • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • • zaświadczenia potwierdzające ukończenie kursów zawodowych,
  • • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie,
  • • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • • życiorys i list motywacyjny
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, świadectwa pracy, opinie) lub oświadczenie zainteresowanego kandydata (w przypadku aktualnego zatrudnienia)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-21
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi