Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w SzczecinieZachodniopomorski Wojewódzki Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw kadr płac i rozliczeń w Wydziale AdministracjiWojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
ul. Wały Chrobrego 4 , 70-502 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przygotowuje, sporządza i prowadzi dokumentację związaną z nawiązywaniem trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,
- planuje, organizuje i prowadzi sprawy związane z naborem kandydatów na pracowników,
- ewidencjonuje czas pracy i absencje pracowników i stażystów oraz przygotowuje i wydaje skierowania na badania profilaktyczne a także sprawuje bieżącą kontrolę terminów ważności tych badań,
- prowadzi sprawy związanie z przebiegiem szkoleń , sporządza plany roczne oraz wszelką dokumentację wynikająca z SZJ w tym temacie, opracowuje sprawozdawczość z zakresu zatrudnienia i szkoleń w służbie cywilnej,
- prowadzi akta osobowe pracowników Inspektoratu oraz stażystów,
- ustala uprawnienia do nagród jubileuszowych, dodatków za wysługę lat, odpraw emerytalno-rentowych, przygotowuje decyzje oraz sporządza listy tych wypłat,
- nalicza wynagrodzenia: wynikające ze stosunku pracy, chorobowe, zasiłki chorobowe, z umów zleceń i o dzieło oraz nalicza pochodne od nich i dokonuje rozliczeń z ZUS,US, PFRON,
- rozlicza delegacje pracowników w celu wypłaty pracownikom należności z tytułu podróży służbowej,
- wystawia rachunki obciążeniowe, noty księgowe,
- przygotowuje projekty umów zleceń, zarządzeń, instrukcji.
Warunki pracyPraca o charakterze biurowym w systemie ośmiogodzinnym , jednozmianowym , Praca wykonywana w siedzibie urzędu. Na stanowisku pracy występują zadania wymagające skupienia, koncentracji uwagi, zdyscyplinowania, dokładności, dobrej pamięci, skrupulatności, spostrzegawczości, komunikatywności, zrównoważenia emocjonalnego, zdolności logicznego argumentowania. Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Siedziba urzędu znajduje się na niskim parterze budynku ZUW w Szczecinie.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach pocztą lub osobiście . Oferty złożone osobiście lub nadesłane (liczy się data stempla pocztowego)po terminie nie będą rozpatrywane. Wymagane dokumenty tj. list motywacyjny, życiorys i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej . Prosimy o podawanie adresów e-mailowych (informacja o dalszych etapach postępowania może być przesłana w formie elektronicznej)oraz numerów telefonów komórkowych. Oferty złożone przez kandydatów, które nie zostały zakwalifikowane do postępowania rekrutacyjnego, nie zostały wskazane jako najlepsze w protokole z naboru lub niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać na wniosek adresata odesłane lub odebrane osobiście w pok. 027 przed upływem tego terminu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu : (91) 43 03 272.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe ekonomiczne lub na kierunku pokrewnym - finanse, rachunkowość , kadry i płace lub wyższe oraz studia podyplomowe z zakresu ekonomii (lub na kierunku pokrewnym - finanse, rachunkowość , kadry i płace)
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowiskach, na których realizowane są zadania z obszaru kadr, płac, ubezpieczeń społecznych
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych,
- umiejętność stosowania przepisów w praktyce,
- umiejętność rozwiązywania problemów i uzasadniania proponowanych rozwiązań,
- umiejętnośc pracy pod presja czasu,
- umiejętnośc pracy w zespole,
- asertywność i kreatywność,
- umiejętność pracy w programach pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- szkolenie przygotowawcze w Służbie Cywilnej
- obsługa systemu KOMAX, TREZOR, E-PUAP, EZD
-
-
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2019-11-16
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu